Senden Benden Bizden #4

Merhabayın.Şimdiden kendinizi hazırlayın zibilyon şeyden bahsedip biraz kafa ütüleyeceğim yine.Mezun oldum.Bu sefer kesin.Bütünlemesiydi,tek dersiydi,dingil hocalarıydı hepsini yenip geldim.Öğrenci sayfama bile giremiyorum ki bu bizim üniversite için mezun olunduğunun göstergesidir.Ne cacığa yarayacağını henüz kestiremediğim bir diplomaya sahibim ve işsizim.Dedim hazır işsizim kendimi gideyim dizilere vurayım.Düşünün öyle işsizim ki aynı anda 5 dizi takip ediyorum üstelik öyle dişe dokunur bir ekşın göremediğim halde.Uzun zamandır dizi yazısı da yazmıyordum hepsinden kısaca söz edeyim de hevesimi alayım istedim.Hmm iyiymiş sevdim dediklerimden amağğn bu hiç olmamış dediklerime doğru gidiyorum.Vira.

 I Need Romance 2012: Daha dün başladım ama sıkmadan güzel güzel ilerliyor.Entrikası yok,kimin kimden ne sebeple hoşlandığı ya da hoşlanmadığı belli.Yakışıklı abiler cirit atıyor falan.(özellikle Lee Jin Wook’a deli gibi dikkat çekmek istiyorum) Diğer kdramalarda olduğu gibi ilişkiler toz pembe değil.Zaten içime fenalık gelmişti hayat sevince güzel tavırlarından çok iyi oldu valla bu dizi.Henüz 8 bölümü ortada uzun uzadıya yorum yapmak doğru olmaz ama hislerim bu diziyi çok seveceğim yönünde.Seversem buralarda ansiklopedi kıvamında bir yazı yazmadan da bırakmam.

A Gentleman’s Dignity : Bu dizinin en çok dizi başlarken arkadaşlıklarını anlattıkları kısıma bayılıyorum.Dizinin geri kalanını  da bayıla bayıla izliyordum ama ortaya çıkan oğul işi karıştırdı.Benim içime biraz fenalık geldi.Yok kimin oğlu,yok nereden geldi nereye gidiyorlar ile yediler canım diziyi.Biz Öğretmen ile Kim Do Jin aşkı mı izleyeceğiz,ortadaki sahipsiz yavrunun babasını mı irdeleyeceğiz  kafalar karıştı.Yani her kdrama gibi sonlara doğru biraz boku çıktı afedersiniz.Ama yine de güzel yine de canım ciğerim bir dizimiz.Colin’in sahibi çıkmayacaksa ben bakarım yani sorun değil.Göndermelerine de bayılıyorum.Secret Garden,Bigbang göndermelerinde iyi gülmüştüm hey gidi.( Im Meah Ri  sana gıcık oluyorum 5 dakikada bir ağlıyorsun.Sevimli de değilsin.Ben olsam ben de senle çıkmam huh.Colin sen iyisin iyi )

Big: Açık konuşuyorum sırf Gong Yoo var diye izliyorum.Başka biri oynasa yüzüne bakmazdım.Hikaye bir noktadan sonra akar diye ümit ediyordum ama zaten dizi bitmek üzere. Artık  mütemadiyen Gong Yoo göstersinler de sürümden kazansınlar.Zaten sonunda Gong’a kıyacaklar gibi bir his var içimde.Genelde hanım kız olarak bilinirim ama Gong’a kıyarlarsa hiç üşenmeden Kore’ye gider Türk’ün gücünü gösteririm.Lee Min Jung abla var iyi oynar,eğlenceli dizi olur dedik ama çok tutuk duruyor dizide.Karakter onu gerektiriyor desen o da değil.Gong’un karşısında oynamasına verip tez zamanda düzelmesini umut ediyoruz.

Ghost: Bizim Winpohu polisiye işte şöyle şöyle güzel deyince başlamıştım ki onun zevkine güvenirim.Hem de bizim enişte So Ji Sub oynuyor bir şans verdim.Vermesem daha iyiymiş.Eniştenin mimiksizliğinden mi bahsetsem dizide  gram aşk olmamasından mı bir ara Ezel’e bağlamasından mı? Her bölüm farklı ekşın çözüp bizi polisiyeye doyuracaklar sandım ama 437864 bölümdür bir olayı çözecekler de biz de göreceğiz.Hayat dersleri falan da veriyor arada oraları da ayrı dava.Şori şori enişte ama dizini ben sevemedim ama izliyor muyum evet.

I Do I Do:En beter böcek dizi de bu çıktı.Kim Sun Ah unnimiz var onun elinden  kötü bir şey çıktığı görülmüş şey değil diye düşünüyordum ama bu diziyle onu da görmüş olduk.Kadını sanki zorla oynatıyorlar.Sanki koskoca unni parasız kalmış da aman para için çekiverelim diye dolanıyormuş gibi.Oğlan desen Kim Sun Ah’ın yanına olmamış,yapmacık oynuyor.Sadece 2.adamı seviyorum o canım.Hiç tutmadım diziyi.Ama dizi bırakma huyum olmadığı için onu izliyorum.Siz izlemeyin ama.

Şimdi yazımızın müzik bölümüne geçiyorum.Her yerde deli gibi Super Junior geyikleri olunca ben de nasibimi aldım tabi.Gençlerle tanıştım.Bütün Kore bir olup grup kurdukları için henüz 3 kişi dışındakileri ayırt edemiyorum.Yeni şarkıları pek sardı.Diğerlerini pek tutmadım ya da alışamadım bilemiyorum.Yalnız stüdyoda klip çekmek mi kaldı gençler.Bir de o kadar adam senkronize hareketler falan yapıyor arada insanın gülesi geliyor ne bileyim.Ama yüzünüz güzel.

En bayıldığım sesin sahiplerinden biri bu hanım.Yeni albümü çıkmış dediler koşarak gidip yutub’u aşındırdım tabi.Tüm albümü de dinledim koşarak size de tavsiye ediyorum.Albümün adı What We Saw from the Cheap Seats dinleyiniz  içselleştiriniz.

Şimdi Super Junior’dan bahsettim Big Bang’in adını geçirmezsem darılırlar bana.Bu şarkı çıkalı baya oldu biliyorum da ben anca sevebildim.İlk dinlediğimde bu ne yeaa demiştim.Hele klipte gördüğüm lensli gözler,Taeyang’ın boynuz olmuş saçları,Dragon’un Lady Gaga peruğu,Seungri’nin egzantrik kaşları ve saçları falan sıtkım sıyrılmıştı.Top’un şapkası falan havalıydı ama.Neyse dinledikçe Daesung ile Taeyang’ın sesleri sağolsun sevdim hatta bayıldım bile.Dragon seni hiç sevmiyorum süt oğlan ya.Ne zaman seveceğim merak ediyorum.

Bu şarkının normal versiyonunu da çok seviyorum ama akustik hali daha bir güzel olmuş sanki.

Bizim Kimbra yeni klip yapmış.İstanbul’a kadar geldi de gidemedim ya şansıma tüküreyim.

Sonunda Kürk Mantolu Madonna’yı okuyup bitirdim.Bu en sevdiğim kitap Kürk Mantolu Madonna en sevdiğim oyuncu Audrey Hepburn  şeyli insanlar yüzünden sürekli okumayı erteliyordum.Kafama tüküreyim kafama.Kitaba bayıldım da emoların elinde sulandırılmasından nefret ediyorum.Sabahattin Ali’nin bu kitabı ergen tavırların başucu kitabı olsun diye yazdığını hiç sanmıyorum.Uzun uzadıya bu kitaptan bahsetmek istiyorum ama beceremeyeceğimi bildiğim için susup bitiyorum.Allahını seven üzerime Sabahattin Ali kitapları atsın bundan sonra.

Serinin diğer yazıları için şu şu ve şurasını tıklayıp okumanız olası.