The Heirs- 7. bölüm

Bloga gelmeyeli o kadar uzun zaman olmuş ki yemin ediyorum size yolda kayboldum jaskdhasd 5 kere yeni yazı yerini açıp kapadım şifremi unutmuşum onunla uğraştım ama nihayetinde geldim. Şimdi bu Hikaru ile La Fea beni gaza getirdiler hatırları da var biliyor musunuz bi Heirs’i 7. bölümünü yazmayı deniyorum. Dev spoiler,dev küfürler olacak (yani olabilir şimdilik bilmiyorum) ona göre gardınızı alıp okuyun.

recap1Şimdi durun bismillah ben ilk önce bi çemkirecem allah adı verdim beni bi durdurmayın.  Şimdi siz über zengin gençler yakışıklısınız üstüne bir de  (woo bin sen üstüne alınma istersen ttlm 🙂 en son öyle kaşı ben Mr. Spock ile bıraktım nys :S ) hepinizin niye o kıza aşık olacağı geldi bana bi onu açıklasanıza. He dizi gereğidir tabi sonuç ona bağlanacak ama daha ilk görüşten bu ne aşkı böyle.  Hiç kız görmemişiniz gibi ay ne ttl kız dimiğğ diye içten içe geyleştiniz ben görebiliyorum. Zengin çocuğunun fakir hayatına duyduğu merak deyip geçecem sinirleniyorum asdjhdasasd. He ben 7. bölümü anlatmaya gelmiştim. Şimdi bu gerizekalı kız bulduğu her boş arsada uyuyor tamam mı? ilk sahnede ondan bi kare görüyorsunuz. Kız neden her bulduğu yerde uyuyor çünkü çok erken kalkıyor fakir ya ondan :Dd:d:d:D Evin sahiplerine görünmemek için sabah ezanıyla evden çıkıyor sonra tabi zavallı boş bulduğu her yerde uyuyor sen bizim Mr. Spock gör mü onu habayı yak mı  içten içe ona. İşte olacağı varmış artık ne diyeceksin. Sen Lee Min Ho gör mü bunları ondan sonrası olaylar olaylar tabi.  Karakterlerin adını hatırlamıyorum bakmaya da üşendim şimdi siz beni anlayın. Ay sıkıldım geçiyorum burayı asdkjasd. Durun bi çemkirmemi unutmuşum Spock über zengin böyle hanları,hamamları,yatları var ama ramen yiyor kızla o vesileyle karşılaşıyorlar. Anneannem hep der zati bu zenginler cimri oldukları için zengin diye. Kadının kafası zehir işte.

recap 2

Bu Spock Min Ho’dan intikam almak için kıza yanaşıyor sanıyorlar ama işin aslı öyle değil. Bu intikam mevzusu da o kadar tırttan ki bu muydu lan derdiniz dedim.  Minho kız sana tuzak kuracaklar benim yüzümdeeğğn dediyse de kız nalakası var yıhağğ diye tutturmuş gidiyor. Kız Minho bulmuşun hem de deli zengin yapışsana yakasına he gururun he tağam. Fakirler de bu yüzden fakir işte (kığğppps) Sıcağı sıcağına yazaymışım iyiymiş ya bi sürü çemkireceğim nokta vardı bak hep unuttum.

recap 3Bi yerlerde Kim Tan’ın anası dahil olur duruma. Güya kızla oğlanı tanıştıracak güya cingöz ha. Kızla oğlan mercimeği fırına verdi teyze sen kimle kim oluyon. Zengin kadını ya her dizide olduğu gibi fakir kıza dev kığpsslık laflar edecek, aramızdaki fark çok büyük tabi :Ss:s.s edecek falan ediyor işte bu teyze de. Güya kız Tan’ın okulda yaptıklarından kadını haberdar edecek falan. He sen daha beklersin teyze.

recap 4

Hani bu kız fakir bi pisliqti erken kalkıyordu dedim ya.  Yine bi sabah ezanı sırasında evden çıkıyor. O sırada Kim Tan Beşir gibi belirip ehe ben de erken kalktım okula birlikte gidelim mi diyor. Taksi bile tutmuş kız için. İnsan üzülüyor biliyor musunuz? Niye üzülüyor bilmiyorum şimdi ama üzülüyor. İşte neyse bunlar taksiyle okula gidiyor kız tabi yine of puf sen beni nerden buldun ki ya :Ss.s falan ediyor ümüğünü de sıkacam. Min Ho yani Kim Tan bi reel adı bi dizi adını kullanıyorum asdjhasdjhasd benim de kafam karışık ehe bak kuş var orada diyerek kızın omzuna yatıyor. Sizin romantizminize işeyeyim asdljkasdkjhads omzuna yatmak istiyorum desen  ona da çekindin diyemedin yalandan yere ay kafam kaymış canım ya 🙂 yapsan hadi bu kadar random gülmek zorunda kalmazdım. Neyse daha 18 yaşındasınız (çüş) öğreneceksiniz.

recap 5Bi anlamsız cilveleşme daha. Kız saçlarına toplayınca güzelliğine güzellik katılıdığı için sanırım (sjakhdjaskdhjasdasd) Minho benim kadınımın saçı açık olur hulaağğğn diyerek kızın tokasını alıyor götürüyor.

recap 6

Ya bizim kızıl burada nemrut abi olmuş çok üzülüyorum. Gülüşü en güzel bi adam bi kere bile gülmedi. Nemrut abi rolü verilecek adam mı bulamadınız siz yazıq ya :S Genç kız kalbim hiç kaldıramıyor. Bir de bu çocuğun derdi ney  karşine bu kadar zalım bu. Tamam anladık baban sana yamuk yapmış başka bi kadından çocuk yapmış ama çocuğun günahı ne. Bak sana negzel de sarılıyor.  Bana öyle sarılsa yeminle servetimi üzerine yaparım ama siz niye anlaşamıyonuz ya.

recap 7

Bu Spock babasından şiddet gören bi çocuk arkadaşlar orada bi anlaşalım. Yalnız büyümüş falan tipik zengin dertleri var işte. Yalnızlığını da fakir döverek atmaya çalışıyor. Zenginlerin çok değişik hobileri var ya umarım ben de tadarım dd:D:Dd:d İşte zengin okullarında okumaya cüret eden bi fakiri döverken hieyytt diye Minho beliriyor sen napıyon burada oğlum deyip fakiri kurtarıyor. Öğreniyoruz ki geçmişte kendisi de ibneymiş fakirlere nanik yaparmış. Fakir kıza aşık olunca mı anladın diye ense köküne vurmak isterdim ama ülkenin bi milli değeri bi yerde öyle egoya elletirler mi? Spock bir de bu çocuğa dava açmıştı çocuk hieeğeğğğh eytere beaa başlarım size diye buna bi sumsuk indirmişti ondan ötürü bu dava hep.

recap 8

Davayı sonlandıracak Spock ama nasıl tabi ki kızla otel odasında jajangmyun yiyerek. Zenginlerin tuhaf hobilerinden bahsetmiştim D:d:D: Bu çocuk çok yalnız ya napsak üzülüyorum da. Herkese üzülüyorum ben.

recap 9

Bu Spock ile Kim Tan geçmişte çok büyük brolarmış sürekli önceki bölümlerde bu geyik dönüyordu ama niye aralarının bozuk olduğunu öğrendik sonunda. Bu Kim Tan’ın anası babasının metresiymiş sen git bunu Spock’a söyle o da bunu geyik malzemesi etsin. Kim Tan sanırım o sebepten arkadaşlığını bitirmiş çocukla. Yalnız ortada bizim güzel gülen abinin ölmüş anası var, kimsenin anasını olmayan bi alt model var ki Kim Tan ele güne karşı ona ana diyor, bir de Kim Tan’ın kendi reel anası var ki ortalık anadan geçilmiyor. Zenginler ve onların problemleri diyorum işte :/ Son sahneye geçip bitiriyorum sıkıldım tağam fakir hayatımı özledim

recap 10

Çok afedersiniz ahlakınız bozulmasın ama ben böyle sikimsonik bi aşk teklifi görmedim ha. Gerçi suç kızda. Sürekli afralı tafralı ben faqirim ama gururluyum da tribine girersen çocuk napsın. Kız diyor ki benim başıma bela açma çünkü Kim Tan okulun en popili çocuğu ki hatta okulun sahabısı. Yanında kim gezse ya da kime bi hay bile dese ilgi çekiyor o yüzden kız ben kendi başıma takılmak istiyorum bana ilişme  dediyse de oğlan dinlemiyor. Senin de işin zor Min Ho he. Evden ayrılamazsın (çünkü faqirsin :Ddd.d) Okulu bırakamazsın (faqirsin anladık) o zaman benden hoşlanacaksın kızığğm diye aşk ilanını yapıyor. He teklif sikimsonik ama Minho ettiği için bal kaymak orada yanlış anlaşılma olmasın asdjkhasdjas sonu da böyle bitti işte. Ama hala Minho’dan Bof’ta aldığım randımanı alamıyorum. Niye öyle oldu o ya. Durun son çemkirmem kaldı Kim Tan’ın nişanlısını siz çok aradınız mı lan. Ben böyle çiğ rol yapan bi kız görmedim. Dur son olarak adjasd Hyungsik aegyo yapma tiskiniyorum. En son olarak ay lav yu Minhyuk. Gözlerimden kalp fışkırtırdım ama o kadar aegyo bana çok. Minhyuk’un babası olan amca ne kuul. Bunların Sunbae Sunbae dediği çocuğa niye o kadar az rol verdiniz ben o çocuğu çok seviyorum püüüüh. Krystal az konuşsan çok tatlı kızsın aslında severim seni.  Neyse  en gidiyorum arkaşlar bi daha okumaya üşeniyorum yazım hatası, türkçe katilliği varsa affedin sçs. Bu sefer kesin bitti. Bakın fin

Tüm capsler alıntıdır. Nerden aldığımı hatırlamıyorum ama emeğe saygı +rep

1. ve 2. bölüm recapleri için hikaru  tık

3. bölüm recap için supercel tık

4. bölüm için  lafea tık 

5. bölüm için piknik yapan kız tık 

6.bölüm bilmiyom nerede jahsdgjahsdg