No Esnaf No Cry

(Türkçe kurallarına gram dikkat edilmeden tefrika edilmiştir) Hiç ay uzun zaman oldu ay nasılsınız muhabbeti yapmadan hemen meramımı anlatcam kalkıp gidecem. Darılmaca olmasın litfen ajhsdgjasd (resmen kimse de okumuyor bilokla konuşuyorum nys :S  ) Bugün biz nadirettinle salahlar gibi Balat’tan teeeğğğ Beyazıt’a yürümeye çalışırken ooooyhh ben tıhandım az şurada soluklanalım hele gardaşlık dedim. Ayasofya’ya karşı bi banka kendimizi attık orada ehekehe çekikler geçiyor lan. Dediklerini de anlıyoz mu lan galiba falan diye geyikleniyorduk. Gidipte kimseyle konuşmuyoruz tabi kenardan bakıyoruz anca ki zaten gerekli popülerliği genç gızlarımız sağladı o çocuklara. Uzaktan bakıp sılaklar konuşmaya bak ya demekle yetiniyoruz. Gururluyuz, mutluyuz neyseeaağğ işte yanımıza geldi bi çekik oturdu biz yine nadirettinle kehemehe ediyoruz orada çocuğa. Bir tane amcam geldi böyle Türk gibi ama değil bence. Japonca yardırıyor kafasına göre çocuk da kibar allam yareppim hay seni Japon ölsen kibarlıktan ölecen orada ses çıkarmadan dinliyor amcayı. Türk esnafının çekik sevdasında damping. He ne diyordum laf arasına laf girdiyorum. Çocuk bize bakıyor böyle anime gözleriyle lan bu ne diyor bi alın der gibi sanki ama aha amca bizi de esir aldı aklı sıra çeviri yapıyor. Size bunu didi, yok onu didi diye. Ben Japonca anlıyorum tağam mıaağğğ anime izliyorum ben biliyorum nippon bonzaii dememek için zor durdum ama hanım gızım demedim tabii. Amca 4 yıl Japonya’da yaşamış güya ama anime deyince mal mal baktı bak yine ben tatlı japonum arada kaynadı. Durun kinimi ona bi kusayım Japona geçecem. Madırfakır az sus az. Amca bunu türlü türlü sorularıyla sınadı da sınadı. İşte tatlı Japon bize yaşımızı sordu amca beşir gibi belirdi ay boyonloron yaşo sorulmıoz yalnız diye. Ben yooğğ sorsun nolcak ya ehe sorsun sen sor sor diye cıvıyorum orada yok illa sorulmaz diye üsteliyor. Ya bırak sorsun allam ne mutluluğuma mani oluyon. Ay siz bilmiyonuz bunların ülkesinde de kadınların yaşını sormak ayıptır diyor. He Japonya gurusu he tağam afferin biliyon he hay seni tipSis be. (çok burcu’nun biloku gibi oldu lan burası nys :S) (ilerde kesin dönüş yaparım belki) (yapmam) (belki yaparım ) (muhabbeti hep kaynatıyon ego anlatacaksan anlat) (he tağam devam ediyom) Bir de tatlı japon ingilizce bilmiyormuş pek. Çok pek bilgin akıllı türk esnafı amca ay ama o kadar geziyon nasıl öğrenmezsin ingilizceyi felan diyor. Bak şimdi istiyon ama gızlarla konuşamıyorsun diyor. Orada tatlı japon ne dedoyso artık. Biz tarzanca felan baya anlaştık, kaynaştık bi ara net hatırlıyorum Japon gülmesi duydum ben çocuk güldü baya. İlk kez bi Japon sesli güldü. Bilmiyorum belki de hallağğm hele salaklara gel salaklara diye gülüyor da olabilir ama inanmak istemiyorum. Tatlı Japon bu kadar hayın olamaz. Tatlı Japon (çocuklar çok tatlı Japondu ha. Bi kere gözü vardı güzellerin ve güzelliklerin yanındayım yineliyorum) bize bi sürü soru sordu arada çok detay var çocuğa ehe etmekten oraları tam hatırlamıyoruz galiba. Sonra bu ay sizin bi resminizi çekebilir miyim felan deyince allağğhh biz nadoyla ay sen ne diyon tabi ayol tabi diye chp kadın kolu teyzesi gibi hemen ortaya atıldık. Çekti bizi yine ehemehe etti. Ben orada yığıldım,yığılacam nado beni bi al buradan felan diyecem hanım gızlığımı da bozamıyorum. İşte çekindik ettik. Türkiye’de birinin fotoğrafını çekmek ona evlenme teklif etmektir yalnoz diye kandıracaktım ama madırfakırın amcası yine belirdi ağzını yüzünü kırdığım senin. Ay gel bak seni bilmem ne diye götürdü çocuğu. Çocuk bizden  çekiniyor biz çocuktan çekiniyoruz derken kimse birbirinin iletişim adresini alamadı. ALAMADI yani arkaşlarr o canığğğğm güzel Japon çocuk ellerimin arasından kaydııığğ gitti. (Japonlar böyle olmayın Japonlar)Şimdi anca anca kendimize gelip lan şöyle deseydik lan böyle isteseydik ya diyip kafamıza sıkacak adam arıyoruz. Bulup evleneceğim ben o çocukla. Bir daha öyle Japon bulamam ben. Kaşları alınık olmayan kaç Japon var allaseniz şu dünyada. Neyse  konu bitti. Oldooğğğ görüşmek üzere. Kafama sıkacak 1. sınıf katil arıyorum. Duyurun sağa sola rica ediyorum. Aklıma geldikçe amcaya daha da saydıracam durun unuttum çünkü çok şey vardı. Gittim tamam.