Mim Yazdım Ben

Üzerimde oluşan yoğun mim baskısı dolayısıylan vardım bloguma mim yazıyorum kığps. Mikot dev kıpsımı alıyorsundur umarım (ajgjahsdfd) Neyseğh ilk önce OhyoonJoo bacımın beni mimlediği şu yazısına göz atalım. En sevdiğimiz Korece kelimeyi yazın huleyn diyerek mimlemiş bizi varolsun. Günlerdir düşünüyorum bu kelimeyi ben ha. Ben sevdiğim kelimeler çok tırt olduğundan hakkında yazılabilecek bir şeyler bulamadığım için erteliyordum sürekli. Yazının en sonunda tırt kelimelerimi yazacam merak etmeyin hiç. (Meraktan öldüğünüze eminim)

Şimdi gelelim yazımızın konusu olan kelimeyeeeğ BABO böyle salak,aptal,hıyar gibi anlamları var kendisinin. Dün  akşam rüyamda sojuları devirirken höykürerek babooooo diye bağırıyordum sağa sola. İşte aradığımız kelime bu diyerek atladım kelimeye. Yani bu mim biraz da ilahi bir kuvvet tarafından yazdırılıyor bana ajhgjahsfdjsdfas. Şunun cıvıklığına bakın tam benlik bir kelime deel mi allaseniz.

Bunun için bir şarkı seçmemiz gerekiyor. Ben bir tane ile yetinemedim bir dolu şarkı seçtim.

Varan 1  Yonghwa ile Juniel’in babooosu

Varan 2 Bigbang’in baboosu

Varan 3 Kangin’in titrek sesiyle  babooovvv diye belirdiği yer. Yazıyı biraz da onun içün yazıyorum. Bilmesek romantik şarkıların prensi sanacaz seni heğ. Şarkı da sonsuza kadar böyle söylense keşke.

Seçtiğim dizi Reply 1997. Dizi olarak zaten yeterince baboluk bir diziydi. Canım. Huleyyn izlemeyen için spoiler olmasın diye ne sahneler kaçtı biliyonuz mu şurda tam babooluk.  İzleyin bunu da gördün.

Resim de seçeceğiz şimdi fanı olduğumuz kelime içün. En sevdiğim baboluklardan bir demet hazırladım size. Bir dolu resim olacak şimdi buraları sıkı durun

CNBLUE’nun babosu Jonghyun

Bigbang’in babosu canımız kanımız tiovpiğğğ

DBSK’nin babosu Changmiğğnn

FT Island’ın babosu Hongkiğğğ

JYJ’nin babosu aljshdak tabi ki Yuçun

EXO ‘dan Kai

Girls Generation

En sevdiklerimi sona bıraktım şüper cunyıırrr

Şu videoda da belirli bir baboluk seviyesi var. Suju işin içine girdi. Kendimi durduramıyorum görüyonuz mu?

Sevdiğim tırt kelimelerim tamamen kulağıma gelen şekliyle yazıyorum ve nasıl anladıysam öyle yazıyorum. alhjghakdgs korece’de egosantrik sıtayl deniyorum yani.

kamçagiya aniden,noluyo ulağğn gibi bir şey demek.

Buso var korkuyom çok demek

uccima gülme demek. Sana böyle gülseler hoş mu yani demek

kidariseyo bekle dingil demek

ottukee var bunu hepimiz biliyoz zaten nomu falan da güzel bence.

şıkgıro var jaskgjhsd bu kesin böyle değil ama ben böyle anladım. Donge diyordu panda’da sürekli. Kes sesini, fazla konuşma pişmiş kelle  gibi bir şey

sunbae, songsennim mesela bunlar da güzel, he çigım var çigım tuhaf bir komikliği var bunun şıkgıro da öyle bakın.

Yine önümü alamadım. Nihahahaha mimlemeye geldik şimdi sen bana laf yapar mısın heğ, mimlerinle beni sınar mısın gerçi  bazı dış mihraklar benden önce davranıp seni mimledi ama kabul etmiyorum. Ben mimledim demeden mimlenemezsin,olamaz You Mikalzia  i want you uncle sam stayla hem de. Hızlı yazcan umarım, bekletmeyecen bizi sakgsd. Haydin gidiyorum. Fin

Not: Hepsiniğğ tumblr’dan aldım. Emeğe saygı babında yazıvereyim şuraya