Yeni Filmlerimiz Geldi Hanığmm

Siz naber ahali yea. Bayadır yazmıyorum bir yazıyla blogumun gönlünü almaya geldim. Bu aralar baya film izledim de hepsi tırt çıktı o sebepten yazmaya uğraşmadım. 3-5 anime izledim,sarmadı falan.  Bir miktar yazılası filme denk geldim işte kısmetse onları yazacam. Siz şunu dinleyedurun arada.

Castaway on the Way (Kimssi Pyoryugi)

Öf yine salak saçma bilgilerimi artırmak için Hikikomoriliği araştırıyordum ben. Çok güzel ekşın heğ o da heveslendim neyse ekşi’ye bir baktım ikide bir bu filmi övmüşler, aman çokzel film, bayıldık sonra ayıldık,izlemelere doyamadık falan diye. Meraktan öldüm tabi ben. Bir de bizim şivon’un yeni dizisindeki abla da oynuyormuş vardım bi izledim.

 

Film amcanın höykürerek ağlaması ile başlıyor böyle daha başlangıçtan içim yıkıldı gitti. Amca adını hatırlamıyorum amca diye devam edecem yolun bundan sonrasında. Amca bankadan borç almış mı,borcu 75bin lira iken faizlerle 200 bin yap mı onu (çakallar sizi)  amca netsin kendini salsın mı Han Nehri sularına,sonra kendini bulsun mu Seul’e ölümüne yakın ama kara bağlantısı olmayan bir adada.Amca adada türlü yollarla kendini öldürmeye çalışır ama öldürmeyen allah öldürmez işte bir şekilde.Bir yarım saat falan hep amcayı izledim, bir kız olacaktı burada noldu deyip durdum ama sonra kızımız belirdi neyse ki

Şindi kız hikikomorik, evinden dışarı çıkmıyor bu evlatcağzım. Ailesiyle  bile konuşmuyor hattağ bir şey isteyeceği zaman anasına mesaj atıyor. Türk anası olsa “höyttt çık ulan o odadan” diye paralardı ha o kızı. Kızımız sadece senede iki kez işte ecik kemiklerim güneş alsın kabilinden pencereye bir açıyor, bir yüzü,gözü güneş görüyor. Ama etrafta kimsenin olmadığı zamanları tercih ediyor. Yılda iki kez yangına,sele,depreme,savaşa hazırlık olsun diye tatbikat yapıyorlar şeherde adam kalmıyor. Kız o zaman belirip camı açıyor tam o sırada sen bu amcamı gör mü?

Kız amcanın yaptığı her hareketi gözlemeye başlıyor sonra. O senede iki kere olan güneş görme hadisesi her güne çıkıyor artık. Amca da bir yandan boş durmaz jajangmyun yapabilmek için o ıssız adada bir şeyler yetiştirebilmenin yollarını arar. Benim aldığım hayat dersi aç kalınca bir anda aklına negzel cin fikirler geldiği oldu. Kız amcayı takip ediyor dedim ya onun hayatı o kadar ilgisini çekiyor ki mesaj yollayabilmek için 3 yıldır nasla ama nasla çıkmadığı sokağa çıkmaya başlıyor. Bir dolu ekşınlı iş oluyor tabi ondan sonra. Anlatmayayım dahasını.Eyh gidin izleyin işte ya güzel film.

Bungee Jumping of Their Own (Beonjijeompeureul hada)

 

Mikalzia hanım kızım yine sınayıcı filmlerinden birisi ile geldi. “Bunu izle bu iyi” deyince bilirkişi dedim saygılarımlan izledim. 80li yıllara gidiyoruz şindi. Bizim Lee Byung Hun acuşi bir anda belirip kendisiyle şemsiyesini paylaşmasını isteyen  Lee Eun Ju ablaya aşık olur. Eun ju abla aşkla o kadar kafayı bozmuştur ki “ölsek kalksak bu aşk sürecek huleynn başka bedenlerde bile olsa süreceğğk” diye ortamı darlamaktadır. Aslında buraları çok romantikti de ben hiç ettim siz bana bakmayın. Sonra acuşimiz askere gitmeye karar verir. Son kez tren garında buluşacaklardır. Orası eyle biter. Noldu la şimdi derken kendimizi 2000li yıllarda buluruz.

2000li yıllarda bizim acuşi edebiyat öğretmeni olmuştur. Yuvasını kurmuş bir kızı olmuştur arada. Okulda bir öğrencisi vardır ve ısrarla ilgisini çekmektedir. Ortada hocanın eşcinsel olabileceğini dair dedikodular almış yürümüştür. O oğlan çocuğu sevgilisi ile o kadar benzeşmektedir ki amca şoklardan şok beğeniyordur.  Filmi izlerken ben de hass.. olmadım değil.  Çok acayip filmdi sayın okuyan izlemeni öneriyorum.



3-5  tane de tayland filmi izledim ama onları anlatmayayım. Klasik,eğlenceli romantik komedilerdi. Çok romantik komedi izlesek de azcık mutlu olsak diyorsanız sırayla Bangkok Traffic Love Story, Hello Stranger , Atm: Er Rak Error izlemeniz önemle rica olunur. Benden bu kadar.Bunları izleyin seveceğniz valla bak. Yalnız hangi filmi izlediysem bu hep aynı adam oynuyordu. Tayland’ın başka oyuncusu yok zağar diye düşündüm. Bunları izleyin görceeniz hep.

