Kpop Mimi

Her şey bizim sıcak yuvalarımızda canımızın sıkılmasıyla başladı. Kendimizi örseleyecek,belamızı bulmamızı sağlayacak şeyler arıyorduk. Derken kpop’tan sorumlu bilgilendirici yazılarıylan bizi sınayan ezgi karşimizin ortaya çıkması ile her şey değişmişti. Nereden bilebilirdik ki hayatlarımızın artık eskisi gibi olamayacağını. “Eheehe bi kpop mimi yazsana biz de yazarız geyik olur” demiş bulunmuştuk bir kere. Ve ve kaderimizle yüzleştiğimiz o zalım gün gelip çatmıştı. Trikotaj ile hiç bi ilgisi olmadığı halde sürekli ağ ören asjahskf lan Ruhsar mı lan o.  Yani kendi kazdığımız kuyuya düşmüştük jahsfahsd şu kpop ile sınandık. Ezgi karşim hak ettik biz bunu senin günahın hiç yok. Ben çok tatlı bir insan olduğum için  sizi tehdit etmiyorum (ajdhdjaskgfjds). Ama herkes ben değil tabi bakın Ezgi ne diyür  “Eksik bırakmaya kalkan kpop tanrıları tarafından acımazsızca cezalandıralacaktır; kiminin oppası askere erken gönderilecek; kiminin unniesi en kıl olduğu tiple evlendirilecek; kiminin en sevdiği grubu yıllar yılı comeback yapmayacak! Bu riski göze alıyosanız başlayın, bir kere başladınız mı geriye dönüş yok!”

K-Pop

Hala şu yazık halimle keypop mimi yazdığıma inanamıyorum da bi elleşmeyin sakinleşeyim dostlar.Her kategoriye 3 şey yazıp 3 kişiye yollayacaksanız he yapmadınız mı,he kaşındınız mı 3 gün içinde başınıza kötü bir şey gelecek. Ben yaptım gerçekten başıma kötü bir şey geldi askjasd. İyice ilkokula döndüm durun.Susup kategorilere geçersem artık.

Tüm Zamanların En Sevdiğiniz Kpop Grubu

Çılgınsın mağğğğn. Super Junior tağbi.

3 Kız Grubu

Gızlarım çok sınırlı ya. O yüzden 3-5 şarkısını bildiğimler bunlar

Girls Generation

2Ne1

Davichi

3 Erkek Grubu

Ay Memedali beeğğy hiç karar veremedim buna.

Şupeerr Cünyır

Bigbang

Exo/Shinee/Cnblue/Dbsk/JYJ ashjgsdasgf

3 Vokal

Bu kategoriyi idol deel de sevdiğim vokaller olarak şeettim.

Ali

Taeyeon/Seohyun

Kyuhyun/Kwill/Taeyang/Yesung

3 Adlib

Ezgi arkadaşımız cahil bizler içün açıklamış bunu.”high note yani yüksek notaları vurma olayı.”

Changmin bebeyim

Gummy kalp ben

D.O’yu seviyom ben bak şindi ama Baekhyun sana verdim küçüğüm ödülümü.Biraz daha yorumlu gidersem 3 güne bitmez bu yazı skjdh

3 Dansçısı

Kai lan tabi Kai şak şak şak Kai

Eunhyuk/Taeyang

Hyoyeon

3 Rapper

T.O.P

G- Dragon

Taeyang

Bu kategoriyi bigbang ithaf ettim 😀

Orkestra 3lüsü

Jonghyun-Cnblue (gitar)

Kopya çekmem gibi olmasın Suju Henry’yi Keman’a alayım ben de 😀

Minhyuk- Bateri

3 Subunit

Super Junior-KRY

Super Junior-M

Super Junior Eunhyuk/Donghae london niyork pari oppağ oppağ

Girls Generation TTS’da iyi bakın

3 Solosu

Junsu-JYJ/Taeyang

Kwill

Ali

3 albüm

Suju-oğlum bunda ayrım yapamayacağım subunitlerle beraber e hepsi

Bigbang-Alive (Taeyang Solar ile Gd’nin son albümü de rocks)

Gummy-Unplugged

3 Şarkı

Super Junior-Don’t Don(asjhkjasdf)

Bigbang-Bingle Bingle

Dbsk-Mirotic(Wrong number’ı da çok seviyom )

SNSD-Boys

3 Baladı

DBSK-Bolero/How Can I

Super Junior -Sorry Sorry Answer/SujuKRY-Let’s not

Davichi- Love My Love

3 OST

Kyuhyun- İnoo/Hope is a dream that doesn’t sleep(kyu’nun söylediği tüm ostlar olur yani)

Ali-Hurt

Jonghyun My Love

3 Kareografi

DBSK-Catch me

Junsu-Tarantallegra

Super Junior- Mr. Simple

3 Lideri

Cnblue- Yonghwa

Girls Generation-Taeyeon

2ne1-CL

3 maknaesi

Taemin-Shinee

Kyuhyun-Super Junior

Girls Generation-Seohyun

3 Visual Üyesi 

Bak bunu hiç bilmiyorum işte ben bir Kai’yi biliyorum. Super Junior’ın ki kim mesela bana kalsa Donghae gayet visual yani ashgas bunu bilemiyorum affedin keypop tanrıları.amin.

3 Variety Show

Family Outing ilen Go Show Tiovpi/G. Dragon

WGM Goguma Couple :’))) (ben de izledim ne var)

Explorers of the Human Body-Super Junior (ciğerlerimin içine kadar gülmüştüm. İzlemeyen varsa rica ediyorum)

Variety’lerde yetenek patlaması yaşayan 3 idolü

Heechul

Eski Kangin

Seungri

***3 variety sunucusu

Yoo Jae Suk (idolüm)

sunucum bitti benim bu kadar. Şişko amcaya küsüm yazmayacam adını kığpps

**3 trot şarkısı/şarkıcısı

Suju-T-rokkugo

Daesung- look at me Gwisoon

Kara- Omona (Yutupta ilk bu çıktı jasgas)

Son olarak da ‘anılara saygı kuşağı ödülü

eheeheeheheh en sevdiğime geldik de ben eski şarkıları anarız diye şeetmiştim ossun

Shinwa Kang Ji Wan ağabey nassın iyisin

H.o.t şarkılarını da bilmem hiç hağ Reply 1997 sayesinde duydum. Tony bir yerde bizim de oppamız oldu

Oyh vallahi yıprandım ha. Şimdi sıra geldi bu harika mimi daha da harikalaştırmak için seçeceğimiz kurbanlara sağ baştan say kimbap,şizo,demetgil,ohyonjoo,astrea,hayal hadi gidin bunu konuşun imörcinsi imörcinsi.Reca ediyorum yapın, hadi hayırlı ossun kolay gele nihahahaahha