Mim : Son Söz

Son bir isteğim senden bir daha deneyelim twitter 😥 Lütfen 😥 He geldik mi yazı başladı mı? Unutuyor insan uzun aralar verince tabi. Nassınız ne var ne yok? Keyfiniz gıcır işallah. Malumunuz ülkecek Twitter’a giremiyoruz (biz aslında giriyoruz da işte bedboy yasakladı ya) Lafea arkaşımız son sözlerimiz ne olurdu lan bizim acaba diyerekten bi mim başlatmış. Mikot boş durur mu yapıştırmış mimi bana. Bilok yazıyorum sayesinde o sebeple  ilişmeyecem.

Twitter:

twitterFacebook:

Milletin tırt selfielerinden, tırt çocuklarından, tırt yer bildirimlerinden fenalık geldiğinden uzun zamandır Facebook kullanmıyorum kapansa çok koymaz ama niye kapanacak. Devletin başka işi yokmuş gibi iş geyik çevirdiğimiz sitelere kadar düştü.  En içten küfürlerimle bedboy 🙂 derdim herhalde.

images

 

Tumblr: 

Muhtemelen bi ırmak ağlıyor olacağımdır.

reply 1997

 

Daha beter yasaklar görmememizi dileyerek (bundan beter nolacaktıysa artık) mimi winpohu ile hikaruivy‘ye köklüyorum. Hadi aeo kib öpt sçs