Big Bang yazısı yazdım galiba

Başlıktan da anlayacağınız üzere bu yazıyı büyük bir şaşkınlık içinde yazıyorum.Günümüz  pop müziğiyle  pek  ilgilenmeyen(gerçi güzel şarkı vardı da biz mi dinlemedik) bir insan olarak Kpop üzerine daha doğrusu Kpop’un içinde bulunan bir grup üzerine yazı yazıyorum.23 yaşımdan sonra pop ile ilgili yazı yazmak da varmış kaderde.

Öncelikle fanları kusura bakmasın ama bunlar ne yeaa demiştim ilk gördüğümde.Çünkü ne bu müzik tarzlarının ne de şu kılık kıyafetlerinin  hele o saçların takipçişi hiçbir zaman olmadım.Her şeyin bir ilk vardır derler tabi.Tecrübe edindim Bigbang sağolsun.Öyle dıptısdımtıstak müziklerin bana hitap edebileceğini havsalam hala almıyor ama neyse.

Ben bu delikanlıları ilk MTV ödül töreninde gördüm.Daha önce bloglarda falan okumuştum ama pop dinlemem ablasıyım ya açıp bir şarkılarını bile dinlemedim.Zaten Kore müzikleri denince aklıma dizi soundtrackleri dışındakiler tu kaka geliyordu.Neyse işte ben orada Coldplayim çıkacakmış,canlı canlı şarkı söyleyip ödül  alacakmış amanın diye izlerken bir baktım Kore’den Bigbang falan diyorlar ama hmm klasik idol grupları işte.Bunların modası kaldı mı hala şeklinde çemkiriyordum.İlişkimiz benim onlara çemkirmem ama onların ödülü babalar gibi almalarıyla orada kaldı.

Sonra  bloglarda okuyordum yani okuyormuşum bir yandan neler yaptıklarını kendime bile çaktırmadan 😀 😀 Yeni albümleri ha çıktı,ha çıkıyor işte dönüşleri muhteşem olacak,klibi de Amerika’da çekmişler falan bir merak uyandırdı ki bende sormayın gitsin.Sonra sanırım Hikaru twitterından beğenilerini de bildirerek Blue’yu tivitlemişti ki Hikaru’nun zevkine güvenirim.Artık kaçış yok Bigbang’ten deyip dinledim.İlk dinlediğim şarkıları Blue oldu yani.Nasıl önyargıyla dinliyorum belli değil.İlk dinlediğimde hmm iyiymiş dedim.Sonra 2, 3 ,4, 5 derken baktım tık rekoru kırdırıyorum şarkıya Youtube’tan eşlik falan ediyorum hatta.Özellikle sarı saçlı! abinin (Daesung) yerini ezberlemişim bile sesini çok sevmiştim zahir ondan

Ertesi gün her yerlerde Bigbang ile ilgili yazılan yazılara denk geliyordum.Bloglar dolmuş taşmış,youtube’u açıyorsun Bigbang üst listelerde.Allah beni kesinlikle sınıyordu.Bu Bigbang sevilecek uleyynn,yakarım diyordu kesinlikle bana.Zaten neyi asla dinlemem,izlemem,sevmem diyorsam bir şekilde karşıma çıkıp belamı bulmama vesile oluyorlar.Sonra bir yerde Haru Haru’nun çok güzel olduğu çalındı kulağıma.Klipte de Lee Min Ho’nun sevgilisi varmış dediler geldik.Ulan ben onu da beğendim bir yandan da yyoo yoo şeklinde kör olan Türk filmi teyzesi triplerine giriyorum.Hatta G-dragon’un rol kabiliyetsizliğinden bahsedecek kadar uzmanlaşıyorum konu ile ilgili.İsimleri bile öğreniyorum düşünün.

Günler günleri kovalarken ben bir yandan Bigbang külliyatımı ilerletmeye çalışırken T.O.P beylerin bir boy ,bir portre fotoğraflarını görüp tumblrda oo mis gibi de çocukmuş he bu şeklinde tepkiler verip bir yandan da olası bir ergenleşmenin önüne geçmeye çalışıyordum ama artık çok geçti.Zalim kader ağlarını örmüştü.Tüm fotoğraflarını itinayla kestikten sonra şişman fotoğraflarını gördüğümde müzik çok çok kısa süreyle ciuvv oldu ama neticeye bakmanın önemi burada devreye girdi.Sonra baktım solo albümü var çok da eğlenceli bir şarkısı.Sesi her ne kadar ilk dinlediğimde çok sert gelse de kulağıma alışınca tık rekorunun önüne geçemedim.Ama dans edemiyorsun T.O.Pcum kabul edelim kazulet gibi duruyorsun klipte.Bu ne biçim bir ad ayrıca cık cık

Artık işin içine girdiğime göre tüm videolarını hatim etmeden bırakamazdım.Tell Me Goodbye denk geldi şansımıza bu sefer.2002 Dünya Kupasında Ümit Davala’nın saç şeklinin hallicesinden hala vazgeçememiş bir dostumuz (Taeyang) olduğunu gördüm.Tipi daha doğrusu saçları beter olsa da sesi hiç fena değildi.Tipi çok sevimli veledin ve özellikle bu şarkıda ilgime mazhar olmuştu.Onun söylediği kısımlarda ezberimdeydi artık.Bu arada allaseniz biri şu G-Dragon’u durdursun rol yapamıyor sanki bu çocuk.

Sonra High High geldi.Hiç hiç hiç hiç sevmediğim bir tarz olan bu güzide şarkımız gece,gündüz mütemadiyen kafamda çalarak beni lanetlemişti resmen.Evde sürekli high high i’m so high diyerek dolaşıyordum ve kafa ütülemek sebebiyle dayak yesem haklı sebepten beni içeri atarlardı bir de.Kaçarım yoktu yani.Klibinden nefret ediyorum bunu bildireyim ama.

Sevmediğim şarkıları olmadı mı oldu tabi.Fantastic Baby’den ölesiye nefret ediyordum.Ama sonra boş durmayarak Bigbang ile tanıştırdığım ev arkadaşım sayesinde onu da sevmiş oldum.Bir ara telefon sesi olarak bunu kullanma tehdidi de beni buna itmiş olabilir.Eh mahkum bir yerde.Boom Shakalaka, Boom Shalaka

Şarkılarıyla yetinmeyip diziler için yaptıkları parodileri bile izledim .Her cacıkta T.O.P’un çok yakışıklısın,aslansın,kaplansın şeklinde öne çıkarılması beni hafiften kıllandırdı ama daha grubu bile sevip sevmemeye karar verememişken grubun içişleri ilgili yorum yapmamaya karar verdim.Bunlar dışında Love Song ile Tonight da hiç fena değiller.Gerçi Tonight bir noktadan sonra kafa ütülüyor ama dinlenebilir.

Seungricim seni harcadık biraz ama henüz pek bir alameti farikanı göremedim.Sesin hiç ilgimi çekmedi şarkıların arasında falan.Daesung ,Taeyang abilerin gibi hoş gelmedi sesin kulağıma.Kusura bakma.Tipin de T.O.P abin gibi değil.Yani durum bu.İlerleyen günlerde aramızı düzelteceğimizi umuyorum.Hem sen küçüksün küçükler öyle her şeye karışmaz.

Bir yazının daha sonuna geldim.Kpop adını verdiğimiz dünyada dinlediğim ilk ve tek gruptur Bigbang.Bunlar dışındaki grupları ismen biliyorum aslında ama hiç öyle kulağıma çarpan amanın bu da ne güzelmiş dediğim bir şarkıları da  olmadı.Bakalım ilerde ne olacağım.Belamı bulup bir Vip olacak mıyım? Hep birlikte göreciğiz. Esen kalınız

