Bu da Böyle Bir Anımdır

Merhabayın.Nasılsınız,ne var ne yok.Benden iyilik güzellik be işte.Sınavlarla başım dertte ne yapsam bilmiyorum.Mezuniyet törenimi bile yaptım ama hala bütünlemelerle uğraşıyorum.Aslında son seneye kadar çalışkan bir öğrenci sayılırdım da ben ne olduysa son sene bütünlemeler senem oldu.Tamam tamam dert yanmayı bırakıp yazımın amacına geçiyorum.

Bugün tembel ben bütünleme için İzmit’e gidiyordum ki arkama 2 tane çekik geldi oturdu.Acaba Koreli mi,Japon mu bunlar diye düşünürken konuşmalarını dinleyerek Koreli olduklarına kanaat getirdim.Biliyorum çok ayıp ama meraktan elimdeki kağıtları bile okuyamaz hale geldim.Yani son ana bıraktığım son bütünlememin hayatı söz konusuydu.Pişman değilim hakim bey.”Acaba konuşsam mı,eşsiz Korece bilgimi mi göstersem,merhaba desem mi,aman niye diyormuşum meraklı gibi,sus dersine çalış,dinleme kızım aa ayıp ama,Gong Yoo mu dedi lan onlar,Aha BigBang’ten bile bahsediyorlar” şeklinde bir dolu iç çekişmesi,Korece’den çıkarımlar yapma kılavuzluğu,çekingenliğini yenmeye çalışma  gibi antin kuntin işler yaptım ama sonunda konuşmaktan vazgeçtim.Yere batsın utangaçlığım.Neyse ama bana gelen mesajla hayatım değişti.Breh breh breh gören de Seul şehir kapısının anahtarını bana verdiler sanacak.Secret Garden’da Ha Ji Won’un kullandığı mesaj sesini de kullandığımı söylemeliyim bu arada.Arkamdaki noona büyük bir şokla üstüne bir de Türkçe” siz bunu nerden biliyorsunuz” falan gibi bir dolu soru sordu.Akıcı Türkçesi karşısında ben de şok olmadım desem yalan olur.Ben orada Korece konuşacam diye kendimi hazırlıyordum halbuki.Sonra bana diziyi anlattı sanki bilmiyormuşum gibi.”Kore’de çok popüler hatta Hyun Bin diye bir aktör oynuyordu ” diye anlattı da anlattı.Diyemedim tabi gül döktük yollarına şafak sayıyoruz diye.Hayat hikayesini yazacak kıvamdayız da çaktırmıyoruz diye.Kadın mesaj sesine bile o kadar şok olduysa dizilerini bayılarak izlediğimizi söylesem ölebilirdi.Bana Bigbang’in  şarkılarını dinletti bir de.Ben içten içe kopuyorum tabi.Hatmettim Noona.Karşında kim var sanıyorsun diyecektim de turist ne derse doğrudur,yanlış yapılmaz dedim,sustum.Korelilerin popülerlikten haberi olmaması da ayrı bir olay he.Oğlum siz değil misiniz Hallyu dalgası yaratıp 7 kıtaya hükmeden.Velhasıl kelam bu da böyle bir anımdır.Çok eğlenceliydi anlatmadan duramadım.Hadi kendinize iyi bakın.

 

