Senden Benden Bizden #6

Serinin zibilyonuncu yazısı ile sizlerleyim. Böylesi daha kolay ve daha çok bilgili oluyor bildiniz mi? O sebepten bir süre daha bu seri devam edecek,sonsuza kadar bile sürebilir, bilinmez. Giriş yazısını lastik gibi uzatmayayım aşağıda baya konuşacağım çünkü.

Bu filmi izlemeye çalışma çabalarım yılan hikayesine dönmüştü . İlk önce İsveçce dublajlısını indirmiştim. Nasıl bulduysam artık şansımı öpecem bir ara. Sonra İngilizce dublajlı buldum. Te allam. Yav ben Çincesinden izlemek istiyorum belki diyorum ama yok torrent’in bana kastı vardı galiba. Gerçi Çince de bal olsa boğazdan akmaz bir dil yani. Sürekli şşşşvvenivicicvokke diyen insanlarla dolu böyle. Tüm çekiksel lisanslara alıştım koskocaamağğn Çince’ye mmh diyorum. Akıl etmişler bari de bu yanlara doğru göçmüş atalarımız ya etkisine girip biz de şşvvş edip duraydık neyse dilimi ısırayım. Yine filme gelemedim amağğn. Yaşlı teyzeler gibi hissediyorum kendimi anlattığı konuya giriş yapana kadar bir dolu gereksiz kelam eden böyle.Neysehh film diyordum.

 

Şimdi ben kendimi Wong Kar Wai filmleri fanı ilan ettiğim için bunu da izlememek olmaz diye düşündüm. Quentin Tarantino bu filmi izleyip izleyip kenarda kuytuda ağlıyormuş hep, iyice merak düştü içime. Takeshi ile Tony amcayı da severim,sayarım falan oturdum başına. Filmi 2 yarıya ayıracak olursak ki yönetmen de öyle yapmış. İlk başta Takeshi’nin sevgilisinden ayrılması üzerinde yaşanan dramı izliyoruz. Bir türlü üstesinden gelemiyor. Evladım kızın sülalesine kadar herkesle konuşuyor da kızı telefona isteyemiyor falan içim acıdı,gitti hep. Filmin repliklerini falan da yazmak istiyorum ama ben ondan 2 tane temel britanica kıvamında şeyler çıkaracağım için susuyorum. Hem filmin sürprizi kaçmasın. Herkes ilk elden görsün,tatsın. 2.kısımda Tony amca ile Faye Wong’un aşk hikayesi var. Tony amca da benzer şekilde sevgilisinden ayrılmış süreci oyuncak ayının saçlarını tarayarak, sabuna kilo almışsın şakası yaparak, balıklarla konuşarak falan atlatmaya çalışırken Faye ile karşılaşıyor. Kahramanlarımızı nasıl bir kader bekliyor.Bakalım bu sürecin sonunda ne olacak ? (ajksgjashgdf) İzleyin görün artık. Ama izleyin ben pek beğendim filmi sayın bunu okuyan. Sonu belki hıığ olmuş ama eksik mi ne hissi uyandırıyor ama sona gelene kadar geçen süreç pek güzeldi. California Dreaming’e de doyduk filmde çok şükür.

Bu süreçte bir kaç dizi izledim,ettim. Yani işte çok boş kaldım, bir dizi izleyeyim diyorsanız bunu izleyin. Bayılmadım ben bu diziye. Gizemli işler falan vardı oralar güzeldi ama genel bir bayıklık söz konusu idi. 3-5 ostu da güzeldi öyle. Bir de onlar ne biçim Tanrı yea öyle. Hiçbir şey yapamıyorsanız niye Tanrı oluyorsunuz tövbeeğ neyse kutsala laf edilmez.

 

Panda and Hedgehog’u da izledim. Donghae için başladım,Donghae’nin kısımlarını izledim ve bitirdim diziyi. İlk bölümlerde boydan bölümleri izliyordum aslında ama sonra başlarım ulan Pandasından deyip izleyemedim tüm kısımları. Halbe güzeldi canım Halbe.Donghae’nin dedesi yav işte. Kızıl abi de iyiydi. Gülüşünü sevdiğim ama o bile diziyi kurtaramadı.

Ama bunu izleyin bak. Kore’den sonra Japonlar bir heğğ bu muymuş tipler gelse de dizi iyiydi.Dizinin samimiyeti yüzü suyu hürmetine izlenir şimdi. Japonlar daha bizden böyle saghas o ne demekse artık.Suratlarda en azından sivilce mivilce gördüm yav ben. Korelilerdeki o pürüzsüzlükten eser yoktu. Kızlar da böyle yaldır yaldır bir kokonalık içinde değildi. Ee konu da iyi. Bir Japon dizi dünyasına bakalım derseniz izlenesi mümkünse beğenilesi. Konuyu anlatamayacam şimdi gerçi izlemeyen kaldı mı ki de sizi hikaruivy ile winpohu ya yönlendiriyorum. Mis gibi yazmışlar okuyun, faydalanın

Bu aralar blog camiası olarak çok kötü bir şekilde songpop bağımlısı olduk biz. Bu amcayı da oradan buldum keşfettim. Eskileri falan da hatırlıyoruz oyunda hep. Hatırlatırken bir yandan da keşfettiren bir oyun yani. Elektronikli böyle vıcıcılı,dubstepli müziklere ne kadar uzak durmaya çalışsam da ön yargıdan gebersem de son zamanlarda hangi şarkıya heğ iyiymiş ya bu desem o stilde çıkıyor. Artık kabullendim gitti. Yaşasın vıvıvxcıcıcıc yaşasın dubstep

Aha bir örnek daha. Öyle bir dans ediyorlar,oradan oraya öyle çığlık atıyorlar ki deli gönlüm durmuyor işte. Changmin falan da seviyorum arada . İyice kpop fatihi oldum ben. Hayırlı olsun artık. Daha mikal ile kimbap’ın bana exo öğrettikleri yer var ki o konuyu henüz keşif aşamasındayım sonra bizatihi geleceğim

Kpop’ta neler oluyorğğrrğğ dediğim kliplerden biri. Klip +18sel  falan ama ben şarkıyı çok sevdim valla.

Son keşfim de bu abla. Afroları zaten hep çok sevmişimdir. Ee böyle güzel söyleyen afro bulmuşum bırakır mıyım? Bırakmadım tabi.

Toprak Ana’yı kahır bela okuyarak  bir yandan da bayılarak bitirdikten sonra uzun zamandır ha okudum ha okuyacam deyip durduğum bu kitaba başladım. Tam benlikmiş önce onu diyeyim. Böyle bir kitap okudum hayatım değişti demedim hiç ama hadi bu kitaptan umutluyum inşallah. Okuduğum yorumlara göre Kürk Mantolu Madonna daha iyiymiş diyorlar lakin ben bunu daha çok sevecekmişim gibi hissediyorum. Anca yarılayabildim kitabı ,bakalım. Fin.

Okumak isteyenlere dev kampanya

Senden Benden Bizden #1

Senden Benden Bizden #2

Senden Benden Bizden #3

Senden Benden Bizden #4

Senden Benden Bizden #5