Senden Benden Bizden #5

Blogum sen naber ya? Başka başlık bul ulan artık diyorsunuz biliyorum ama başlık bulmaya uğraşınca yazı yazma hevesim kaçıyor.Hazır bulunmuşu var dedim,yazıyorum.Uzun zaman yazı yazmasam da olur bence artık diye düşünüyordum.Sonra bir anda oturdum başına yazıyorum.Benim her işlerim böyle acayip.Yapmam dediğim işi bir bakmışsın can vere vere yapıyorum.Benim de süper gücüm buysa demek ki.Aman neyse ne anlatacaktım konu nereye geldi.Şimdi hazırsanız başlıyorum yine zibilyon şeyden bahsedeceğim,kafa ütüleyeceğim.

Bayramda oturttular beni “bu film çok komik ehehe” deyip bu filmi izlettiler.Herkes Kore fanı olmuş arkadaşlar buradan açıklıyorum.Komşu kızı izletti yani bana bu filmi düşünün.Bayram dedim de ben ne zamandır yazı yazmıyormuşum yea öyle.Bayram geçeli asırlar olmuş gibi.Neyse film korkulu şeyler içeriyor deyince ben bir tırstım.Asla korku filmi izleyip sevebilen bir insan olamayacağım.Altıma ederim acımam yani.Çok üzülüyorum keşke ben de “ooğğ korku filmi mi bayılırım” diyen insanlardan olsaydım.Kısmet.Filme gelemedim yine.Film korkutucu değil bir kere.Korkutucu olmaya çalışan yerlerde gereksiz bir korkutuculuk var.İşte “film sadece aşk filmi olmasında azıcık da korku mu katsak ?” diye düşünüp bu fikri geliştirmişler bence.He film kötü değil.Bir gömlek sahnesi vardı afedersiniz gecenin kör saatinde manyaklarca güldüm ben.İyi oldu.Böyle zaman geçirelim diyorsanız izlenir.Son Ye Jin abla ile tanımadığım bir abi (Lee Min Ki) oynuyordu.Bu kıza film boyunca hayaletler falan görünüyor ama hayaletlerin görünme sebebi bence çok saçma.Hayır bu kızın suçu ne ki.Ölmüşsen geç karşı tarafa cezanı mı çekeceksin,gün mü göreceksin yaşa git.Filmi izleyince gelin buraları hep beraber tartışalım.

 

O gecenin ilerleyen saatlerinde bu filmi izledik üstüne de cila olsun diye.Son Ye Jin fanıyız desen o da değil.Severiz güzel bir oyuncumuz ama yani bir gecede 2 filmini izleyecek kadar fanı değiliz.Film tam bir Türk filmi öyle diyeyim size.Aşkı için kendini feda eden kızlar mı istersiniz,erkekler mi istersiniz hepsi var.En son bu Jang Keun Suk sürmeli oğlanının dizisi vardı ya Love Rain onu izlediyseniz kısmen onun gibi.Ben dram is coming diyerek o diziyi bırakmıştım ama feci halde o diziydi bu.Yok ille Türkiye’den örnek ver dersen Son Hıçkırıkımsı.Burada spoiler yazmışım bak filmi hiç edecektim az kalsın.Sildim sildim.Ay bu eskiler aşk yaşamasaymış bence en güzeli olurmuş da o zaman da insan ırkı tehlikeye girerdi.Aşkınızı bin yıl açıklamayınca bakın görün ne oluyor işte.Sonunda içim aktı gitti yani öyle bir filmdi.Çok dramım geldi bir film olsa da izlesem diyorsanız bu iyi olur,izlenir,fena değil.

Damien Rice Radiohead’in Creep’i öyle güzel coverlamış ki günde bir öğün dinlemeden sokağa çıkamıyorum.Bu şarkıyı Thom amcadan iyi kimse söyleyemez diyordum ama bu çok güzel olmuş.Dinleyin,dinletin

Ohooğğ ben yazıyı yazana kadar geçti ama hepi börtdey Freddie.

Ben artık Jrock falan dinler oldum.He diyeceksiniz ki Kore’nin hepsini hallettin evladım da Japonlara sardın ama gram bir şey anlamama rağmen ne güzel söylüyor yahu amca.İçimdeki zaten bugünlerde durdurmakta zorlandığım ergen asiliğim ortaya çıkıyor.Tüm sözlerini ezberleyip söylesim geliyor.Amca bağırmadan ama o kadar içten bir şeyler anlatıyor ki tık rekoruna doyamıyorum.Ne amcası yea diyebilirsiniz tipi görünce ama amca 42 yaşında millet.Bu Japonya’ya gideceğim bir gün bunları yakından inceleyeceğim ne var mayalarında acaba diye.Ahanda buraya yazdım.Söz namustur.(Amin)Bu arada ben bu şarkıyı bir blogta görüp beğendim ama şimdi hatırlamıyorum eskaza blog sahibi burayı okursa çok yaşa 😀

Ben bu Dragon’a genelde kliplerinde olmak üzere kıl oluyordum ya artiz ,saçma tavırlar sürekli bitli gibi o alnı kaşıma hareketi falan.(gif aradım da bulamadım ama işte anladınız ne demek istediğimi) Ama bu şarkıdan sonra anlıyorum ki o da içimizden biri,onun da bizim gibi acıları var.İşte Dragon’da olsa insan insandır diyerekten artık seviyorum. Böyle şarkılar yaparsan seni hep seveceğime söz veriyorum.Diğer çocuklar sizi zaten seviyordum biliyorsunuz.Uri BigBeeaağnng.Bir de o şarkıdaki bipli kısmı bir tur dövmek istiyorum.Hayır ilgi çekmesin aman gençler etkilenmesin demişiniz de daha çok ilgi çekmiyor mu şimdi.Ayrıca bu gençlerin de hemen etkileneceği sokaklarda küfürlü konuşacağı mı gelmiş.Hem biz dizilerde hep duyuyoruz onu kı sekki kı sekki kı sekki diye buradan Kore’ye koşasım geliyor.Nasıl okunuyor ya da yazılıyor hiç fikrim yok he.Nasıl anladıysam öyle yazdım gitti.

 

Bilmiyorum ne zamandı Hikaru bu kitabı sen kesin çok seversin deyince acımayıp aldım.İş bulamıyorlarsa kendilerini ilime irfana versinler dedim kitabı okumaya inşallah bir ara başlayacağım.Cengiz Aytmatov bey amcayı çok severim aslında Gün Olur Asra Bedel’ini okuyup çok çok beğenmiştim.Mankafa(mankurt) kelimesinin geliş noktası falan etkilenmiştim orada.Merak edenler rica ediyorum kitabı okusunlar.Neyse bu kitapta 2.Dünya Savaşı sırasında Kırgız halkının durumundan bahsediyor.Savaş meydanında 3 oğlunu ve eşini kaybeden bir anneyi ele alacağız yani dram is coming yine.Okuyayım size de çıtlatırım.Ama kesin çok güzel.Cengiz amcanın elinden kötü bir şey çıkacağını sanmıyorum ortada bir Selvi Boylum Al Yazmalım gerçeği var bir yerde değil mi ?

Neyse çok uzun yazı oldu bir şeyler daha anlatacaktım da yine böyle üşengeç günlerime kalsın.Ben aslında bir süreliğine blog yazmayı bırakayım bu şimdilik son yazım olsun diyecektim de yok lan hayatta da bırakamam.Şurada kendi kendime iyi geyiklendim neşem yerine geldi yeminle.Şimdilik bitti canlar.Esen kalın

 

