Mim Var Dediler Geldik : Hayalimdeki Ev

Blogumun mim sorumlusu mikalzia hanım kızım yine beni mimlemiş,etmiş. Hayallerimizdeki bir takım evlerden bahsedecekmişiz. Ya da bir evden bahsedecez. Hayallerimde bile bir sabitlik sağlayamıyorum.  Neysehh uzun lafın kısasına geleyim. Sayfa çok sıkıcı görünmesin bir güzel müzik koyayım size onu dinlerken okuyuverin. Hayal edin bakam evim nasılmış

Şimdi emekliliğime çok olduğu için göl manzaralı olacak, herkesten uzakta aman patates soğan yetiştirecek bahçelerim olacak, vay efendim tahtadan olacak,iki katlı olacak stilli hayallere uzağım.Ama ister miydim, isterdim şöyle manzarası bol güzellikli bir yer. Şimdilik şehrin fazla kalabalık olmayan yerlerinin birinde iki katlı bir apartıman dairesi hayal ediyorum. Bir evin içinden geçen ahşap merdiven hevesim var ki sormayın gitsin. Bayılıyorum merdiven olsun evin içinde. Üst katı böyle minnak olsun orası sadece yatmalık. Bir yatak koymaya yetsin bir de belki bir miktar  kıyafet. Ahşap merdivenlerimden çıkar çıkmaz yatağım hemen oralarda bi yerlerde olsun işte. Aşağısı da sadece kocamağğn bir salondan ibaret zaten. Böyle boydan  cam kaplı bir salon. Yağmur neyin izleyeceğim yukardaki yatağımdan öyle bir açıda orası. Ergen gibiyim iyice. Bilmiyorum anlatmayı becerebiliyor muyum? Salonun ortasında böyle rahat bir koltuk puf puf karşısında eşek kadar televizyonum olacak.Mutfak falan da orada işte hemen. Amerikan mutfak. Halı olacak illa evde. Özümüzden ödün vermeyelim lütfen. Halısız ev eşittir boş ev.Kitaplık koyacam camların beri yanında. Yerim var çünkü benim orada. Eşya olmayacak işte fazla. Sadece benlik ev fazla karmaşaya gerek yok.Böyle eşek kadar camlarım var ya hani onun önünde böyle oturabileceğim,yatabileceğim,kitap okuyacağım gerekirse emo olabileceğim  bir şeyler elbet koymuşumdur. Bir de o camdan yol göreceğim böyle yaşlı neneler gibi insanlar ne yapıyor,ne ediyor, nereye gidiyor bakacağım çünkü. Burası benim evimmiş oldum bak şimdi.Filmime döneyim bari artık. Film izliyordum ne ara burada buldum kendimi hiç belli değil. Şimdi mimlemeye geldik  diyeceğim de baktım sordum kimse istemiyor. Aaa durun isteyen biri çıktı sonunda birnam ormanında piknik yapan kız  a gitti. Hay maşallah adın ne uzunmuş 😀 Bakın örnek alın arkadaşınızı tamağğm sustum,gidiyorum.Fin.

