Mim : Rehberlik Sorularıymış

Phantom of egosantrik mikalzia bana mim göndermiş.Fazla birikmesinler diye yazıyorum.Işık hızıyla yazıyorum mikalcim bilmiyorum dev kıpsımı aldın mı ? Yine bildiğiniz sorulu cevaplı mim ya işte.

1.Kendini seviyor musun?

Kendimi seviyorum,bayılıyorum hatta o kadar ki omzuma öpücük kondurup çok iyiydin tatlım diyorum kendime te allam.Ya böyle sorulara ifrit oluyorum.Kendini sevmeyip ne edeceksin ortalama olarak bir 60-70 yıl onunlasın yani sevmemekten başka şansın var mı? Kendimi sevmiyorum hiç iyi bir insan değilim diyenini gördünüz mü siz? Diyorsa o ilgi çekmeye çalışan bir ergendir afedersiniz.He kendime kafa gömmeyi istediğim zamanlar oluyor,ben niye böyle oldum,Allahım beni değiştir işareti yaptığım zamanlar da var ama el mahkum seveceksin.Varsa kendinden kurtulmanın bir yolu o zaman bu konuyu tekrar bir düşünebiliriz.Ay bana ne biçim laf sokmalı şeyler yazdırdınız he.Sevsem sevemem dövsem dövemem yani kendimi deyip susuyorum.

2.Yapmaktan hoşlandığın şeyler

En büyük hobim kitap okumak,müzik dinlemek tamam ciddi cevaplayacağım ya dalga geçmeli şeyler yazmayacağım.Madem bu kadar memnun değilsin ne yazıyon lan o zaman diyebilirsiniz ama hayır bu mim yazılacak 😀

Uyumaya bayılıyorum,tembellik en büyük hobim,belgesel izlemeyi seviyorum ama tarihi olacak ve fazla bayık olmayacak,bir gün bile müzik dinlemeden geçiremem o müzik dinlenecek,dizi, film izlemeyi seviyorum,wikipedia’dan salak saçma bilgiler okuyup bir sayfadan diğer sayfaya geçmeyi seviyorum,yeni bir şey öğrenmekten hoşlanıyorum,bir de param olsa dünyayı gezmekten kesin hoşlanırdım (Allahım anlıyorsun değil mi mesajı)

3.Hedeflerin neler?

5 yıl sonra kendini nerede görüyorsun? Tamam tamam cevap veriyorum benim hedeflerim sürekli değişiyor çünkü hangisi bana uygun bu yaşa geldim hala emin olamıyorum.Eğer bir hedef olarak kabul edilirse ne iş yaparsam yapayım başarılı olmak istiyorum.Bu aralar belgesel çekmeye kafaya taktım ben.Geçen gün de hat yapayım falan diye karar vermiştim.Gitar öğrenip bir ara da Anadolu Rock yapacağım.Aslında araştırmacı olmak istiyorum ben.Neyi araştıracağım ,neden araştıracağım, nerde bilmiyorum ama beni araştırmacı yaparsanız topluma %100 randıman sağlarım yani.

4.Kendini bir cümleyle anlatır mısınız?

En büyük hatam insanları kendim gibi sanmam asjhgajhas .Bak ciddi ciddi yazacaktım kendimi tutamadım.Kendimizi anlatacak bir cümle bulabilirsek biz size döneceğiz.He dur buldum galiba şehir insanın içinde bulunduğu derin hezeyanları her hücresinde taşıyan bir modern zamanlar asghdasj ay devam edemeyeceğim.Geyiğim gelmiş benim galiba.Kusuruma bakmayın.

5.Nefret ettiğin şeyler var nelerdir?

Nefret kelimesi benim için biraz ağır oluyor şimdi canlar.Üşendim nefret etmeye.Sevmiyorum dediklerim var sadece.Heh hazırsanız başlıyorum.Sürekli şikayet eden ağlak insan yıkıl,güçsüz/ezik görünmekten zevk alan insan sen de ona katıl,sadece benim dediğim doğrudurcu arkadaşlar yer neresi biliyorsunuz, sürekli sevgi kelebeği insanlar kusura bakmayın,entellektüel geçinenler,yaşadığı ülkeye bok atıp adam oldum sananlar,özentiler,senli benli konuşan memuru,esnafı,bakkalı çakkalı hatta başbakanı,aşırı samimiyet (suyu çıkıyor çünkü sonra,ne kadar samimi olursan ol aşamayacağın sınırların da olması lazım),hele kız arkadaşlar arasında olan o aşırı samimiyet ay vurun beni yıkın orada daha iyi,ön yargılılar,aşırı milliyetçi,aşırı komunist,aşırı liberal her şeyin aşırısı titreme getiriyor bana, kendini sürekli övenler,iyiliği başa kakanlar ya da sürekli iyilik bekleyenler ay daha çok var da yazamayacağım valla.Güya herkesi seviyordum da dünya vatandaşıydım içimde insanlık düşmanı varmış bilememişim.

6.Favori şarkın,filmin,kitabın

Bunu belirlemek bana ezelden beri çok zor gelmiştir.Ben zevki sürekli değişen bir insanımdır.1 ay sonra hiç dinlemem,izlemem,okumam dediğim şeyleri yaparım.Asla aynı konuda sabit kalamam.O yüzden o ara neye deli gibi sardırmışsam o benim favorimdir.Yani bir şeyi top nokta olarak belirleyebilmek benim içün çok zor.

7.İlham Aldığınız Kişiler

Eyh:/ Hayatımda hiç ilham aldığım bir kişi olmadı benim.Çünkü ben dingilim.İlham işi tam tutmadı bende.Herkesin bir eksiği çıkıyor nihayetinde dimi.Ee ilham alacağız madem onun mükemmel ötesi bir insan olması gerekmez mi? Böyle bir insana ulaşılamadı.Tam anlamıyorum da nasıl oluyor.Onun gibi olmak istiyorum’a mı yanıt vermem gerekiyor şimdi.Öyleyse ben hangi konuda olursa olsun fark etmez başarılı insan gördüm mü ağzımın suyu akıyor mesela başarılı her insan gibi olmak istiyorum o zaman.İlhamınız varsa annem bir bardak istiyor.

8.Death Note’u Sen Bulsan Ne Yapardın?

İnsan öldürücü defter vermişsin bir kusurumuz bir hatamız mı oldu Allahım nedir diye bir sorgulardım. İnsan öldüreceksin kolay bir iş mi herkesin cevaplarını okudum ne meraklıymışınız insan öldürmeye.İnsan lan o insan.Kendi adını yazma var mıydı ben yazar kurtulurdum valla.Hem bu aralar hiç nefretlik günümde değilim olduğum zaman olaydı ne iyi olurdu bak.Katliamlardan katliam beğendiremezdiniz bana.İlla öldür öldür diyorsanız bütün tırt insanların kökünü kazımalı güzel bir plan yapacağımdan emin olabilirsiniz.

Mimi de bu kadar cıvıttıktan sonra Hikaruivy kızıma,Makino beyaz yakalısına, Winpohu kokuna ,Mavi çılgınına gönderiyorum.Auf Wiedersehen.

