Acayip Sorular

Bu aralar neyle ilgili yazı yazsam hiç bilemiyorum.Aklıma bir dolu bir şeyler geliyor sonra üşengeçler kraliçesi olduğum için vazgeçiyorum falan ama  Mikalzia nın mimleri sayesinden toz tutmuş blogum iki yazı yüzü görebiliyor.Böyle bir dolu acayipli soru içeren bir mimle karşınızdayım bu sefer.Böyle anketimsi mimleri de pek sevmiyorum hönkk şeklinde akıl tutulmaları yaşıyorum çünkü.Yıllarca beceremedim şu işi.Şimdi neler yazacağım hiç belli değil.Tıraşı kesip sorulara geçiyorum

1. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

İlk önce bir altıma ederdim onu söyleyeyim.Bir kurtuluş yolu yok mu? Hiç mi yok diye de sorardım ardından genlerimizin en derininden gelen bir hisle.Sonra gezerdim diyeceğim ama paran var mı diye sorarlar adama.Fakir ölürken bile gönül rahatlığıyla ölemiyor anasını satayım.Ben para içinde yüzüyormuşum gibi cevaplayacağım ama bu soruyu.

İlk önce İtalya’ya giderdim en çok orayı görmek istiyorum çünkü.Sonracığıma Seul’e giderdim.Ölüyoruz bir Namsan Tower keyfi : )))) yapmayalım mı yani.Super Junior,Bigbang konserlerini saymıyorum bile.He bir de Coldplay konserine gitmek isterdim.Dünya gözüyle son kez göreyim kerataları.Bağıra bağıra bir Scientist,Trouble izlemeden ölmem demiştim çünkü. Hep dışarda gezmem tabi İstanbul’da da son son en sevdiğim yerleri gezerdim

Edeceğim duanın önünü alamazdım tabi.Ölüyorum öbür tarafa hazırlıklı gitmek şart tabi.

2. Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Böyle sorunca da aklıma gelmedi Kenan Bey.Joker hakkımı kullansam ? Genelde öyle ekşınlarım yoktur benim ama takıntı sayılırsa bir şarkıyı sevdiysem artık epriyene kadar dinlerim.Tık rekoru kırdırırım ona.O Youtube’da bilmem kaç milyon oluyor ya şarkılar yarısını ben tek başıma yapıyorum biliyor musunuz?

Bir diğer takıntı örneği olarak filmde bir adam/kadın gördüm ya daha önce nerede oynadığını bulamazsam asla hiçbir şeye konsantre olamam.O bulunduktan sonra Mona Lisa’nın sırrını çözmüşüm gibi sevinirim.Aynı şey hatırlamadığım şarkılar/kelimeler için de geçerli olur.

Fonofobik sayılırım telefonla konuşmaktan hele öyle saatlerce konuşmaktan itinayla kaçınırım.Ara ara kalabalıktan da ürktüğüm oluyor.

3.Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

Tek başıma kalmayı genelde sevmeme rağmen dünyada hiç insan kalmaması beni feci korkuturdu.15-20 gün gezdim hadi tüm istediğim yerleri sonra ne yapacağım ulan ben eşek kadar dünyada.Yol bilmem, iz bilmem, araba desen süremem,gemi desem kullanamam,uçak desen uçuramam,para desen anca beni Eminönü’ne kadar atacak param var.Dünya benim ama hala günlük kaygılar içindeyim.İşte benim de hayal gücüm bu kadar yahu.

Yok ben istemiyorum he dünya nüfusu daha az olsa mıydı? O olsaydı bak çok iyi olurdu.Yok ille insan olmayacak diyorsanız beni niye burada kimsesiz bıraktınız.Özel güç diye düşünüp vermişsiniz sağolun da dünyada insan yok kime hava yapacam oğlum benim özel gücüm de varmış ya diye.

4.Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

 

Kültür Turizmi işlerini çok sevdiğim içün bir İtalya’ya gitmeden bırakmam.Tek tek tüm şehirlerini gezdikten sonra hazır gitmişken Tüm Avrupa’yı gezerim.Sonrasında Asya’ya doğru açılırım.Seul’ e gider bir çekik dünyasında neler oluyor bakarım.Jeju’da yüzmeye Namsan’da Seul manzarasına bakmaya giderim.Sonrasında Japonya,Çin,Tayland,Tayvan acımadan gezerim valla.Dünya benim.

5.İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Bu soruyu tam olarak anlamasam da hiç kurbağa öpme işine girmedim.Ben öpersem direk prens olmuş halini öperim valla. ( oy ne büyük konuştum he asjhgdsah.)

6.En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Kesin bir dolu şey olmuştur da hiç hatırlamıyorum.Kaç gündür düşünüyorum yok aklıma hiçbir şey gelmiyor.Geçenlerde tek ders sınavında hocanın arkasından atıp tutarken yakalanmıştım o sayılırsa öyle bir anım var.Adamın arkasından biraz ağır konuşuyordum sonra bir baktım arkada belirmiş Beşir gibi.Arkamı bir döndüm hoca bana bakıyor ben hocam eehehehe naber yea falan dedim de duymamıştı sanırım beni.Yoksa o okul biraz zor bitebilirdi.

7.Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Bir kere MP3’ümü alırım.Kafamı kesseler o müzik dinlenecek.İşte bir çanta alırım ki içine cüzdan,anahtar falan koyabileyim.Düz bir insanım nihayetinde.

8.Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

Şu sıralar en çok Sevmek Zamanı filmi olmak istiyorum.Yağmurlu bir havada gideyim bir resmin karşısına oturayım bir yanda güzel bir müzik çalsın ben o resme bakıp hayaller kurayım falan.Bakmayın asla da yapabileceğim bir şey değildir he.Asla öyle romantik bir insan olamadım.Ama olsaydı çok güzel olurdu diye düşünüyorum.Sherlock Holmes olmayı da isteyebilirdim.Ya da Back To the Future’daki Marty olup ben de bir Johnny B. Goode çalardım.

9.En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız 

Sevinçten kucağına atlardım valla.Zaten canım sıkılıyor bana da değişiklik olurdu.Sanki güney sahiline götürecek he değişiklik olurmuş.Kendimi Jüpiter kumlarına gömerdim ben de ne edelim.Uzayda plaj voleybolu (nasıl olacaksa o O-0) nasıl olur bir tadına bakardım artık.

10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?

Bu aralar kafayı Super Junior’a taktığım için ilk onların yanına giderdim (özellikle Donghae’nin.Sen naber tatlım ya :D).Eğer programlardaki gibilerse o evde deli gibi geyik dönüyordur.Muhabbete katılamasam da deli gibi gülmek için giderdim.Sonracığıma gider bir evrenin sırrı neymiş,derin devlet neler ediyormuş,kim mazlum,kim haklı öğrenmeye çalışırdım.İşte bilimum uçaklara,gemilere kaçak yolla binip parasızlıktan oluşan açığı süpersonik gücümle kapatıp her yeri de gezerdim.

Mimi yazmayan yok sanırsam.Gören,beğenen,hani bana hani bana diyen yazsın,faydalansın.Kendinize iyi bakın.Esen kalın.Auf Wiedersehen.Adiyos.Anyoong.

