Ben Olsam~Mim

Bu aralar çok tembelim ama sağolsun dostlar bana mim gönderiyor da açığımı kapatıyorum.Böyle faydalı dostlar herkese lazım mirim.  winpohu’cum beni şu yazısında mimlerin en egzantriği ile mimlemiş.Başlayalım bakalım benden ne olurmuş.

Yemek Olsam Hangisi Olurdum?

Valla ben şöyle küçük parmak inceliğinde sarılmış yaprak sarma olurdum.Etlisinden olmam baştan söyleyeyim.Bayramlarda seyranlarda,bilumum teyze günlerinde çatlayana kadar yenileyim.Balkanlardan Ortadoğu’ya kadar her eve gireyim.Mutlu sofraların baş tacı olayım.Hem sarma bu yani sevmeyeni de pek bulunmaz.Bu yaprak sarma aynı zamanda benim geleneksel tarafımın bir işaretidir siz sevgili okuyucular.

Müzik Aleti Olsam Ne Olurdum?

Benden olsa olsa bas gitar olur.İçimdeki asi ergen tarafı en iyi bas gitar anlatır herhalde.(şu adamın elindeki bas gitar olmak tercih sebebidir eheehe) Genelde bas gitar parçaların içinde fark edilmez yani dikkatli kulaklar dışında kimse sesi ayırt edemez.Ama bas tek başına çalındığında da insanın ruhuna işler.Bu bence ben olmadım benim bas sevgim oldu ama bas iyidir, bas güzeldir.

Araba Olsam Ne Olurdum?

En kırmızısından en eskisinden bir Chevrolet olurdum herhalde.Her ne kadar yaşadığım dünyayı seviyorsam da bir tarafımda hep retrodur benim.Bu Chevrolet o tarafı simgelesin.Bu arabaların eski,masum,güzel,bozulmamış zamanlarla ilişkisi olduğunu düşünürüm hep.Türk filmlerinde olurdu ya fakir ama dürüst delikanlı Chevrolet’inin pikabına bir Ajda Pekkan plağı koyar,sevdiği kıza serenatlar yapar.Nasıl fakir ulan bu Chevrolet’i var dersiniz taksici be ekmek parası peşinde.

Aylardan Ne Olurdum?

Nisan ya da Eylül olurdum o konuda kararsız kaldım.Aslında her ikisini de içimde barındırıyorum ben.Bir anda bahar gibi cıvıl cıvıl davranabiliyorken biraz sonra bir anda sonbaharın o melankolik havası gibi bulabiliyorum kendimi.Ama genelde de Haziran gibi davranırım.Ay bilemiyorum bu madde sonunda öğreniyorum ki bende kişilik bölünmesi olmuş.Vah vah tüh tüh.Ben bütün aylarım,bütün mevsimlerim deyip bağlayayım iyisi mi?

Ayakkabı Olsam Ne Olurdum?

Bazı konularda benim ortam yoktur.Bu da o konulardan biri zahir.Zaman zaman ölümüne sade bir insan olurken bazen de süslünün önde gideni olabiliyorum.O yüzden benden converse de olur şöyle en yüksek topuklusundan ayakkabı da.

Kıyafet Olsam Ne Olurdum?

 Burada ne olurdumdan çok ne olmak isterdim sorusuna cevap veriyorum.Jessica Alba’nın şu mavi elbisesi olsaydım bana karada ölüm olmazdı valla.

Renk Olsam Ne Olurdum?

Ben yeşil olurdum herhalde.Bazı ülkeler için yeşil özgürlüğün simgesidir derler.Ben azıcık özgürlük sevdalısıyımdır da üzerinize afiyet.Yeşilin bir de samimi olduğuna inanırım  yer yer samimi olmaya çalıştığım anlar görülmüştür.

Hayvan Olsan Hangisi Olurdun?

Tövbeğğğ bu nasıl bir soru ulan.El mahkum ama cevap vereceğiz değil mi ben “kuşlağğğrr her baharda gelirler aman, sonbaharda göçerler aşkım,sakın sen kuşlara uyma” deyip bağlayayım burayı.

Şu An Okuduğun Kitabın 137.Sayfasında Ne Var?

Çok ayıp biliyorum. Bunu okuyan küçük varsa beni örnek almasın ama şu an bir kitap okumuyorum.Finaller için güzel güzel İş Kanunu falan okuyorum.Onun 137. sayfasını söyleyebilirim ama o da sayılmazsa elimde genç dimağlara  ansiklopedi sevgisi aşılayalım bağlamında sürekli önlerine çıkardığım Yeni Kültür Ansiklopedisi var. 137. sayfasında şansa bakınız ki “Araba Sevdası” romanını açıklıyor.Çocuklar isyan çıkarıp gittiler bu Araba Sevdası’nın hikayesini duyunca.Hatta çok saçma,öyle şey mi olur mu diye de zılgıt yedik 5 yaşındaki çocuktan.Neyse bir mim daha burada bitti .Esen kalınız canlar.Mimi de yazmayan bir ben kalmıştım artık ben de yazdığıma göre dağılabiliriz.

