Egosantrikrapsody iftiharla sunar: Kore Dizi Ödülleri

Uzun zamandır bir dolu elim hadisenin peşimde olduğu yetmiyormuş gibi akabinde ve detayında bir o kadar da ekşın peşimi bırakmayınca blogum çok öksüz kaldı. Benim vicdanım da error vermeye başladı.Tabi dünyanın alienlerdan,uzaylılardan hatta olası bir sondan kurtulması için benim blog yazmam hayati önem taşıyordu.Daha fazla uzatmadan ben yazıma geçeyim yoksa burada çakma Star Wars senaryoları yazıp Mayaların bizi uyardığı kısma kadar geleceğim.

Pek değerli,kıymetli çingum Mikalzia beni şu yazısında mimlemiş.Solgun,küsmüş blogumun yüzünü güldürmeye karar vermiş.Sağ olsun ,var olsun çok yaşasın 😀  Hazırsak gelenekselleşmesini umduğumuz ödül törenlerimize geçiyoruz.

En şaşırtıcı : Protect The Boss derim.Kore dizilerinde gördüğümüz sevdiğini 457845 yıl söylememe,aman nasıl ali cengiz oyunu çevirsem de kimse mutlu olamasa,dizinin son bölümüne gelsek ama hala hiçbir şey netlik kazanmasa gibi bir durumu yoktu.O yüzden hem çok çok sevdim hem de baya şaşırdım.Esas oğlan hislerini zbam zbam söylerken nasıl yani,aaa nasıl ya,şaka,kesin rüya şeklinde tepkiler verdiğim görülmüştür.

En sıkıcı: Vallahi kim ne derse desin ama Misa diyorum buna da.Allahım o nasıl iç sıkmak öyle.İlk defa bir diziyi ilerlete ilerlete izledim ki asla ama asla yapmadığım bir şeydir.Her diziye gereğinden fazla şans veririm  ama bu diziyi zar zor izledim ya da ben dram sevmiyorum bilemiyorum.İzlerken şiştim.Delightful Girl ‘ü de aynı hislerle izlediğimi belirtmeden geçemeyeceğim.

En Şeker : Gumiho rap rap rap Gumiho..Kore dizilerinin en şirin,şeker,tatlı,lokum çifti ilan ediyorum bu ikiliyi.Aa yeri gelmişken Pasta‘yı da hatırlamak gerekir.Yeee Şepp.Ayrıca Şeepp atkılarına kurban senin yahu.

En sürükleyici : Secret Garden  ile Coffee Prince (kopi prinsı) .Canlarım ciğerlerim.Bu yazıyı okuyupta bu dizileri izlememiş dimağlar varsa  koşun koşun koşunnnn hemen izlemeye başlayın.Hafızamı silseler de keşke yeniden aynı heyecanla izleyebilsem ühüböhü

 En Klişe Yıkıcı: Coffee Prince  😀 😀 Sonuçta Gong erkek sandığı bir kıza aşık değil miydi? Buna rağmen onu deli gibi sevmedi mi heğ heğ ? Ne olursan ol gel demedi mi ? Hangi Kore dizisinde gördük iki erkeğin! aşkını.Gong olayı anladıktan sonra müzik ciuvv tabi 😀 Şaka bir yana Secret Garden beyaz atlı prens imgemizi değiştirirken Protect the Boss‘ta boş durmayıp beyaz atlı prensimizin de korunmaya ihtiyaç duyabileceğini hatırlattı .

En komik :Her ne kadar başrol amcayla tam olarak kaynaşamasam da deli gibi gülüp eğlendiğim dizi Greatest Love idi. My Name is Kim Sam Soon‘da da yer yer çok güldüğüm sahneler olmuştur.Kızın hayal gördüğü kısımlar özellikle.Aslında Protect The Boss‘ta vardı ama kendimi fazla tekrara düşüyorum sanırım.My Girl’ü unutuyordum az daha.

En acıklı : Ben galiba dramlı dizileri sevmiyorum o yüzden elimde en fazla Scent of A Woman var.Başında ne güzel gülüyoruz,eğleniyoruz mottosuyla gittiğimiz dizi bir anda drama bağladı.Çok şükür olayın suyunu çıkaran,karakterlerden soğutan bir dram söz konusu olmadı.

En yakışıklısı bol : Kim Hyun Joong hariç (böeeğğğeeğeğ seni hiç sevmedim süt oğlan) cillop gibi çocuklarla dolu olan Boys over Flowers olmayacak da ne olacak diğmi ama

En güzeli bol : Aklıma çok böyle dizi gelmedi ama 49 days kızları fena değildi gibi hatırlıyorum.

En klasik : Delightful Girl idi. Kötü adam çıkıp para bile teklif etmişti.Genç çift zibilyon yıl ayrı kaldı ama zalim kader onları ayıramadı ahanda spoiler oldu bu.Spoiler burası okumayın,okumayın.Ya da okuyun yahu.Dizi klişe olur ama güzel olur.Bu klişeydi ve fena halde bayıktı.

En değişik :Padam Padam.Hatta fantastik.Üstelik Kim Bum da var.Son bölümlere doğru biraz sıkıldım ben ama hikaye egzantrik olunca onları gözardı ettim.Olur o kadar olur.49 days de konusu itibariyle en değişik Kore dizilerimizdendir.

En felsefik : Eh bu artık dizi camiamızda kalıp yargı oldu gibi bişiy.Neyden bahsediyorum Secret Garden bittabi.Herkes zengin,züppe (Hyun kusura bakmıyorsun değil mi ? ),burnu en yükseklerde erkeğinin fakir bir kıza aşık olunca nasıl da bir Aristo,bir Platon olduğunu gördüyse dağılalım.

En tatlı çifti : Han Kyul -Eun Chan.Canım Gong ne tatlıydı burada be.Özlüyoruz Gong.O popoyu kaldırıp yeniden dizi çeksen ne güzel olacak aslında.En güzel aşık rolü yapan adam  diye bir bölümde açsaydık keşke.Yoo Eun Hye’yi de Eun Chan rolü dışında hiçbir rolde de sevemedim,beğenemedim.Öyle de bir dizi.

En tatlı 1.erkek : Gong Yoo  yayayaşaşaşa Gong Yoo,Gong Yoo çok yaşa

En tatlı 1. kız: Gong Hyo Jin düştü burada aklıma nedense hemen.Hello My Teacher‘da az tatlı değildi kızımız

En tatlı 2. erkek : Padam Padam’dan Kim Bum.Henüz pek izlenmediği için derin bir spoiler vermek istemiyorum.Ama Kim Bum insan değil burada sanki bir melek 😀 😀 Oyunculuğunda da baya baya ilerleme var keratanın

En tatlı 2.kız : Geleneği bozmayayım ben de Protect the Boss’tan  Wang Ji Hye diyeyim.Personal Taste’de ne kadar beddua edip küfürleri sıraladıysam kıza burada da tam tersi esas kızdan daha çok sevdim.İnsanoğlu çok değişken.Bu sahne ile dimağımda tazeliğini koruyor hatta 😀 😀

En güzel müzikler : Hala deli gibi dinlemeyi sürdürdüğüm Coffee Prince ostları

En gerçekçi : Hmm umm ımm burada aklıma hiç dizi gelmedi.Bu dizilerin hangisi gerçekçi olabilir ki allaseniz.Rüyalar gerçek olsa seni her gün görürdüm diyerek Scent of A Woman diyeyim ben de o zaman.Gerçi sonu gerçekçilikten çok uzaktı ama öyle mucizeler dizilerde,filmlerde olabileceği için boşver gitsin aldırma dedim bende.

En masalsı : Gumiho ,Goong

En başarılı diziler Top 5

1.Coffee Prince

2.Secret Garden

3.Scent of A Woman

4.Boys over Flowers

5.Protech the Boss

En keyifli Diziler Top5

1.Protect the Boss

2.Secret Garden

3.Coffee Prince

4.Greatest Love

5.My name is Kim Sam Soon

Bir mim de böylece bitti.Hiç öyle göründüğü kadar kolay değilmiş vallahi.Ben zaten az dizi izledim kolayca yazarım diyordum ama benim de maşallahım varmış.Ortaya dökünce anladım.Çok keyifli bir mimdi.Mikalzia çinguma selam çaktıktan sonra mimi Makinosev ile Winpohu‘ya havale ediyorum.Haydi bre koklar bir de siz dökün eteğinizdeki dizileri.Esen kalın anacım.

Reklamlar