Flower Boy Ramyun Shop

Kore dünyasında ayda 1 hatta bazen 2 ayda bir yeni diziye başlayan bendeniz için ayın şanslı dizisi uri çingu Hikaruivy ‘nin tavsiyesi ile Flower Boy Ramyun Shop oldu.Kaplumbağa hızı ile geliyorum ama emin adımlarla geliyorum ben naber 😀 Bloga ne için geldiğimi unutmadan hemen dizi anlatımıma geçiyorum.Şimdi aşağıda yer yer spoilere benzer şeyler verebilirim,vermeyebilirim de hiç belli değil.O yüzden izlemeyenler için çıkışlar sağdan canlar.Ama dizi yer yer sıkıcı olsa da  aman ne lanet dizi nerden izledim kıvamında da değil.Bilin de ona göre izleyin.He tabi bir Secret Garden bir Coffee Prince  de değil

Konuyu zibilyon yerde bulabileceğiniz için kısaca değinip geçeceğim.Kızımız  Yang Eun Bi teyzelerin öğretmenlik kadın için en iyi meslek aman efendim 3 ay tatili var,hem maaşın da yatmaya devam ediyor,hafta sonu da tatil,devlet güvencesi de var falan fişmekan şeklinde klişe tanımlamalarına kulak vermiş olacak ki Kore’nin Kpss’na girip işine gücüne bakmak isteyen bir kızcağız.Günlerden bir gün yolu bir liseye düşüyor stajyer olarak.Burda da ukalanın önde gideni bir öğrenci vardır ki bu esas oğlan  Cha Chi Soo oluyor malesef

Baştan belirteyim hiç sevmedim yorumlarım o yönde olacak.Sevenleri kusura bakmasın artık 😀 He bir de bu velet okulun sahibinin oğlu zengin,işte güya yakışıklı,güya sevimli falan ama kızımızın bir gün buna haddini bildirmesiyle afallıyor.Ya evladım işte insanın feleği şaşar öyle .Şöyle tırt bir fotoğrafını koyayım da yeni görecek olanlar varsa sevmesin nihahaha.Kızımızdan intikam almak için girdiği bu yolda e tabi dizinin de getirdiği bir takım aşklı meşkli işlere girişiyor.Daha fazla onun hakkında yorum yapamiyciğim.

Ama bu abimiz hiç öyle mi.Hem sorumluluk sahibi,hem boylu boslu,ne istediğini bilen bir insan ama işte her güzelin bir kusuru var bu da azcık salaktı.Bulduğu yerde uyuma gibi bir derdi vardı garibin.Ee boş yere sana direk demediler tüm dizi boyunca.Yalı kazığı gibi dikildin avucunu yaladın ben ki sen 2.adamsın küçük düşün mottosu sahibiyim sen de direk direk kalksana kız elden gidiyor çaresine baksana dedim durdum ama hep boşunaymış .İkide bir belirip karım çok seksi,karım çok tatlı falan demeleri de kendisini gözümüzde bir milyon yapmıştı.He kıza sürekli manura manura(doğru mu yazdım ondan bile emin değilim ama bence böyle diyordu:D ) deyip duruyordu.Çünkü kızın babası Ramyun tükkanını bizim yalı kazığını bırakırken bir nevi kızını da oğlana bırakmış.

Ramyun dükkanımızın diğer elemanları da burada mıymış?Ki Ba Wool evladım sen ne biçim kızlarına aşık oluyorsun.Ayrıca o kabadayı görünüşüne pardon çılgın horoz görünüşüne rağmen her bulduğun yerde ağlamana ne demeli.Zaten Cha Chi Soo mudur ne karın ağrısıdır ( ne kıl olmuşum çocuğa yeni fark ediyorum) ona biraz da Kim Ba Wool’un beyaz kuğusuna göz dikti diye de kıl olmuş olabilirim.Aşık olduğu kız zaten dayaklıktı.Diğer oğlan da Woo Hyun Woo’da bakımlının önde gideni (afferim herkese lazım) babasının kanlıları mı desem borçluları mı desem onlardan kurtulacağım derken bin takla attı.Velhasıl kelam ikisi de Noonalarına çok düşkün,iyi,çalışkan çocuklardı.Genç kızlar dikkat 😀

Olay örgüsünü anlayabilmek için bunu da buraya koyalım.He kızımızın bir de estetik harikası olduğu her fırsatta yüzüne vurulan bir kız arkadaşı Kang Dong Joo vardı aslında  her şey onun esas kızımıza verdiği tavsiye ile başladı valla.Bir ilişki uzmanı olduğu düşünülen kızımız terzi kendi söküğünü dikemez hesabı bunların zamanında voleybol oynadıkları sırada hocaları olan Jung Gyu’ya aşıktı ama başkası ile evlenmeye çalışıyordu.Evlendi mi izleyin görün anacım artık.Chi Soo’nun babası da kötülük yapmaya çalışan ama beceremeyen,dış görünüşü de sert ama komik bir amcaydı ya.Çok çetin ceviz çıkacak sandım ama amca komik çıktı.

Bir de dizide şunları sevdim.Secret Garden’a,Greatest Love’a göndermeler vardı.Ahaha Kang Dong Joo’nun telefonuna mesaj gelince Muncawasso demesiyle ben bir koptum.Sonra 9.bölümde konuk oyuncumuz Gong Hyo Jin girdiğinde arkasında Dugun Dugun çalıyordu valla.Diğer sevdiğim şey ise kafe sahnelerinde arkada sürekli çok güzel müzikler çalıyordu.Radiohead,Mika,Lady Gaga,Maroon 5  fark edebildiklerim arasında yerini alırken Seul kafelerine çıkartma yapasım geldi.Bizim kafelerde her türlü gereksiz insanın şarkısını çalınır insan oturduğuna oturacağına pişman olur.Ama afferim Seul işletmecileri kafalar çalışıyor.Bu gereksiz bilgileri  de verdiğime göre bir dizi anlatımının da sonuna geldim.Esen kalınız.

