Çok Yönlü Blogger Ödülleri

Öncellikle bu saatte post yazdığım için derin bir egzantriklik içinde olduğumu söylemem lazım.Baktım da yazılarımın ekserisi sabaha karşı yazılmış.Neyse davranalım bu çok güzel mimi yazmaya.Kurallar neyin bir dolu şey varmış önce onlardan başlamak lazım geliyor  da en zorlandığım kural kendinden bahsetme işleri oldu.Böyle kendini över gibi yapsan olmaz,övmesen hiç olmaz.Susuyorum ve kurallara geçiyorum. Gelsin kurallar.

1.kural:Bizi bu ödüllere layık gören çingulara bir yandan ağlayarak,bir yandan blog linklerini başlayarak teşekkür konuşmamızı yapıyoruz.

 Beni bu ödüllere layık gören akademi üyeleri Makinosev ,Hikaruivy ve adımı bu yazı dahilinde geçireceğini bildiğim en yüksek mertebeden çingum Winpohu ya Hayalmiyim  ve Canlina  çingularıma teşekkür ediyorum

2.kural : Kendi hakkımızda 7 şey yazıyoruz.Tabi benim gibi birazdan derin derin saçmalama,yer yer çocukluğa inip bişiler anlatma hakkınız var.

Bir zamanlar şu gördüğünüz yukarıdaki yakışıklı var ya ona aşıktım,onunla evleneceğimi bile iddia edermişim.O yıllar bildiğimiz tuvalet kağıdı olan Soloyu oyuncak sandığım yıllara da tekabül eder.Ulan böyle çocuk olmaz olsun diye iyi beni cami avlusuna bırakmamışlar 😀 😀 Bu aşk nasıl başladı ona gelelim babasının poposundan ayrılmayan bir velet olarak bir gün babam traş olurken amcalar tarafından ısmarlanan cam şişede pepsimi içerken (mahallenin bir nevi Ayşecik’i idim o yıllarda ) berber amcanın yeni mis gibi bir paket Arko’yu açısını görmemle hayatım değişti.Bu yakışıklıyı gördüm ve meftun oldum hala da ondan yakışıklısını görebilmiş değilim 😀 😀 Biscolata erkekleri belki ama yok yok Arko amcası

Tarihi,arkeolojik daha doğrusu eski her şeyi çok severim.Olabildiğince öğrenmeye,çözmeye,araştırmaya çalışırım.Türk filmleri ve her türlü efsanenin peşinde olmamdan anlamışsınızdır ya gerçi.Ayrıca eski kelimeleri günlük hayatımda kullanmaya bayılırım.Her konuyla ilgili bir fikri olmazsa öleceklerdenim.İlim Çin’de de olsa gidip almış gelmiş kızdır bu denilerek Guinness Rekorlar Kitabına girmek isterim.Bu da nasıl bir rekorsa artık  😀 😀 😀 O yüzden araştırmacı gazeteci gibi bir statüde çalışmak isterdim.Ama araştırmacı gazeteci denilince aklıma Uğur Dündar ve şu müzik geldiği için vazgeçtim.

İlk tanıştığım birinin yanında veya sevmediğim birinin yanında ölümüne soğuk olurum.Nemrudun kızı yanımda halt eder yani.Yapmacık davranmayı asla beceremem. Çalışsam da kaşımdan,gözümden,duruşumdan belli olur.Hele bu bir aile toplantısı ise ve yanımda sevmediğim bir akraba varsa annemin kaşla,gözle evlat nasıl eğitilir sanatından nasibimi alırım 😀 😀

Deli dürtmüş gibi tabanlarım patlayana kadar gezmeye bayılırım.Genelde Uri Winpohu’yu alır sabahtan akşama  eski İstanbul sokaklarında gezmeye bayılırım. İkimizdeki bu nostalji sevgisiyle Muazzez Abacı’ya taş çıkarırız da kadının ekmeğine engel olmak istemiyoruz.Genelde ben otobüs kullanmaktan nefret edip yürümeyi tercih etsem de yeter artık otobüse binelim dediğimiz yerlerde hiç bilmediğimiz bir otobüse binip şehrin sokaklarında kaybolma gibi de bir fantezimiz vardır.İşimiz gücümüz olmayınca deliyiz gözü kara deliyiz oluyoruz biraz 😀 😀

Tipik bir yay burcu olarak ki burçları inanmaktan ziyade takip etmekle ilgileniyorum ölümüne iyimserimdir ve zaman zaman ölümüne umursuzumdur.Etrafımda sürekli depresif takılan insan görmekten nefret ederim çünkü genelde depresyon benim kıyımdan köşemden geçmez.Bu demek değil ki yağmur görünce böyle bir romantikleşme olmuyor ya da hiçbir şeyi sallamıyorum.Yaşamak dururken bu ne depresiflik ne diye diyorum sadece 😀 😀

6.hissim pek kuvvetlidir.Arkadaş arasında bana Nostradamus egosantrik derler 😛 😀 İlerde iş bulamazsam tarot,fal işlerine girip köşeyi dönmeyi planlıyorum.Kargalar Cem kargalar derken bulabilirsiniz beni her an.Şaka bir yana ilk tanıştığım bir insandan  zamane tabirle kötü bir elektrik aldıysam o kişi genelde iyi çıkmaz.Bir terslik,bişiylik olur yani onda.Breh breh övünmelere gel hele 😀 😀 O yüzden genelde ilk danışılan kişi,arkadaşlarımın Güzin Ablası olurum.

Hayatımın boyunca bir müzik aleti çalmak istemişimdir.Hatta bir ara her genç gibi gitar kursuna da gitmişliğim oldu ama yine her genç gibi üzerine düşmeyip bildiğimi de unuttum.Zaten benim aklım her daim bateri çalmakta kalmıştır.Hiçbir şey için geç değil tabi.Bateri çalıp ne edeceksem.Rock Star olup seyircilerimin üstüne de atlardım tam olurdu zahir.

Aman ne bahsettim kendimden be yeter.Kendinden bahsetmek ayıp derler bizim oralarda.Gelelim en en önemli şey olan ödüllerimi vermeye.Asıl en zoru bu vallahi.Herkese sayfalar dolu güzelleme yazsam az kalır.

3.kural: Ödüllerimizi verdiğimiz gül gibi bloggerlarımız.Tabi ki ben de sıralı olarak yazmadım.Hatta alfabetik edeyim kimse darılmasın,gücenmesin 😀 He 10 blogger seçebiliyoruz malesef.

Akira’nın Güneşi  Kendisiyle zamanında yazdığım bir Jeff Buckley yazısı ile tanışmıştım.Hiç unutmuyorum çünkü ben Jeff Buckley’yi sevdirecek yeni bir kurban ararken kendisi seve seve kabul etmiştir.Güzel bir müzik zevki olan Nadal hayranı bu çingu sayesinde tenis dünyası bizden sorulur oldu 😀 Çok da güzel film anlatır ayrıca.Beğenerek takipteyim.

 Bunu Sevdim  İyice Yasemin’in Penceresi’ne çevireceğim galiba burayı ama onla da tanışma hikayemi anlatmalıyım.Formula 1 yarışlarıyla ilgili bir şeyler ararken tesadüfen buldum blogunu.Bir de baktım Kore dizileri de izliyor ve anlatıyor üstüne.Cennete düştüm galiba ben dediğimi hatırlıyorum.Zaman zaman gidip bloguna Formula 1 ile ilgili içimi döküyorum.Kibar çingum da bana büyük bir sabırla yanıt veriyor sağolsun.Ayrıca bannerları ile sağ tarafa yaptığı güncellemelerle çok eğlenceli de bir blogger

Hayalmiyim  Uzun zamandır güncelleme yapmıyordu ama dün akşam itibariyle yapmış.Koşun,gidin,okuyun yine çok eğlenceli bir yazı olmuş.Fazla uzun aralar verme be çingu özletiyorsun kendini.Neyse ki kendisi ile Twitter sayesinde haberleşebiliyoruz.Ayrıca  harika hikayeleri var okunası, takip edilesi tavsiye olunur.

Hikaruivy Geldim geldim uri Hikaruivy’ime.Te Amerikalarda yazı makinesi gibi çalışan buna ek olarak espri makinesi gibi de çalışan Kok’uma.Hikaruivy aforizmaları diye kitap yazsam kesin en çok satanlar listesine girerim üstüne de bir Nobel alırım 😀 😀 Yazılarını okurken kuytuda bir yere konuşlandığım kişilerden.Otobüste falan okurken kaç kere insanlar ters ters baktı sen biliyor musun he hikaru? Gülmekten koltuklardan düşecektim kaç kere.Uri Kok aynı zamanda çok çok çok hatta nomu nomu nomu güzel hikaye yazanlardan.Tırnaklarımı yerken buldum kaç kere kendimi.Kısaca ölüyoruz,bitiyoruz ailecek

Makinosev  Sıra geldi 4 yapraklı Kok’umuzun bir diğer yıldızına.Şimdi kapı açılıyor ve Makino içeri giriyor.Beni Winpohu’dan sonra ekleyen ve kendisi bilmiyor belkim ama cesaretlendiren kişilerden biri.Ben tam Winpohu’ya ben ne edecem ki burda,kim okur benim yazdıklarımı deyip vazgeçmek üzereyken bana yaptığı yorumlarla teşvik etmiştir.Ayrıca kendisi süper ötesi yazılar yazar insanı gülmekten kırar geçirir.Ji Sub enişteyle bizim göremediğimiz bir bağ vardır yani artık oluşmuştur bence 😀 😀 Bir de sanırım ben onun kaybettiği kardeşi falan oluyorum,özelliklerimiz,hoşlandığımız şeyler genelde aynı çıkıyor.Erkek olsaydın evlenirdik senle kok 😀 😀 😀 Yazıları genelde çok umut aşılayıcı,ölümüne eğlenceli,akıcı oluyor.Aynı esprili uslübü kendisinde bulmanız çok çok mümkün. Kısaca candır 😀

Mavi Mavi ilk okuduğumda bu kız kesin Karadenizli demiştim.Çünkü bişileri anlatırken sürekli dedemi aklıma getiriyor.Onun gibi argoyla ama esprili bir dille bişiler anlatıyor.Argoyu çok severim zaten bir de kendine yakıştırarak yazıyor e sonra tadından yenmez yazılar ortaya çıkıyor.He dedem demişken nuh-u nebiden kalma şeyler yazıyor demek değil yanlış anlamayın . Film makinesi gibi mübarek takip etmediği film yok gibi.Bir de güzel yazılarını yazıyor ki izlememek imkansız oluyor.Gidiniz,bakınız lütfen.

Mevsume  Geldik Bollywood fatihimize.Bundan 1 yıl öncesine kadar Hint filmi kültürüm Slumdog Millionaire’den öteye gitmezken sayesinde yeni bir ton Hint filmi kültürü edinmiş oldum.Yazılarında sadece Hint filmlerini değil,Hint kültürünü de anlatarak kültürümüze kültür katıyor.Varolsun

şizo-mizo Van’daki deprem sebebiyle blogun uzağında kalan ama çok özlediğimiz blogdaşlarımdan biri.Umarım iyisindir ve bu yazıyı görüyorsundur çingu.Çok eğlenceli yazıların vardı umarım herşey normale döner ve senin o güzel yazılarını okumaya devam edebiliriz.Selamlar Van’a

Ucuiyagi Eşsiz güzellikte ve bir o kadar bilgilendirici yazılarıyla en takip edilesi bloggerlardan birisi kendisi.Konularını çok değişik yerlerden seçmesi,bilmediğim bir çok şeyi öğretmesi açısından okumakla her zaman mutlu olduğum çingudur.

Winpohu Kok ben şimdi senin için ne yazsam az kalacak,biliyorsun değil mi? Benim blog açmamı,bunca güzel insanla ve blogla tanışmamı sağlayan hep kendileridir.Arkadaşlığımız bin yılı falan bulduğu için nasıl tanıştık hadisesine bile girmiyorum.Neyse artık senden bahsetmem lazım yandan uyarıyorlar 😀 😀 Bizim baş kok çok güzel film,dizi,kitap anlatır ve siz izlemeden duramazsınız.Siz Kore dizileri izlemeye nasıl başladım sanıyorsunuz? Animeler izler,muhabbet alanının bittiği yer diye bişiy yoktur bizim kok da.Herşey hakkında derin derin bilgi sahibidir muhabetine doyum olmaz.Milyonlarca film izleyip onları bir de birbiriyle bağlantı bir güzelce anlatır ki kendisinin tez konusu olacak yazıları mevcuttur.Sayfalarca şey yazılası bir kimliktir ama çok övüyorlar demesinler diye burada kesiyorum 😀 İyi ki varsın cancağzım

