Coldplay sevgime dur diyemedim

Aslında bu postu yeni albüm çıktığında ve klipler birer birer dönmeye başladığında yazacaktım ama orda burda yayınlanan şarkılar o kadar güzel ki artık iflah olmaz bir Coldplay sevdalısı olarak dayanamadım.Daha uzun bir post yazacağım Coldplay ile ilgili ama bu önden alıştırma olsun istedim.Niçin postu yazıyorum yeni albüm Mylo Xyloto ki adını hatırlamakta sürekli güçlük çekiyorum ondan elimize ulaşan şarkıları siz de tanıyın,sevin istiyorum.

Albüm 24 Ekim’de çıkacak ve 14 parçadan oluşacak.Chris Martincim bunun birlikte yapacakları son albüm olduğunu söylemiş ama inanmak istemeyip bunu düşünmemeye çalışıyoruz.He bir de albümde Rihanna ile yapılmış bir düet var ki şarkının adı Princess of China yeni yeni ısındığım Rihanna gözüme iyiden iyiye girmeye başladı şarkı sayesinde.Şarkıların adını sırayla yazayım da bari tam olsun kliplendikçe burada paylaştığım linkleri yenileyeceğim.Elimden kurtulamayacaksınız herkes Coldplay sevsin istiyorum da biraz

1.Mylo Xyloto    Albüme adın veren şarkı biraz olmamış gibi sanki ama dinledikçe severim gibime geliyor.

2.Hurts Like Heaven   Daha önce de Coldplay dinleyen arkadaşlarımın kulağına hiç yabancı gelmeyecek tipik bir Coldplay şarkısı olmuş bence.Bunlar henüz resmi olarak yayınlamadıkları için iyi bir link bulamadım isteyenler youtube’dan bakabilir.

3.Paradise İlk dinleyişimde bir şarkıyı çok seviyorsam asla kopamayacağım şarkı o olur.Bu da öyle birşey.Özellikle girişteki piyano,şarkını melodisi çok hoş.Onun resmi linki var hemen sizlerle paylaşıyorum.Biraz daha sabretsem diğerlerini de paylaşabilirdim ama dayanamadım.Bu şarkıya çok yakında klip geliyor haberiniz ola.Hatta ben bu yazıyı yazarken bugün klibi bile yayınlamışlar.Anında hizmet felsefemiz gereğince yayınlıyorum.Bakalım sevecek misiniz siz de?

4.Charlie Brown   Şu bizim çocuklukta bayıla bayıla izlediğimiz Snoppy’in sahibi Charlie Brown yok mu heh ta kendisi ondan esinlenerek yazılmış bir şarkı deniliyor e kötü olmayacağına tahmin edersiniz artık.

5.Us Against the World Çok güzel bir şarkı olabileceği izlenimi taşımakla beraber henüz kararsızım diyebilirim bu şarkı ile ilgili dostlar.

6. M.M.I.X

7.Every Teardrop Is Waterfall    Geldik albümün önceden yayınlanıp üstüne bir de kliplendirdikleri tek parçalarına çok eğlenceli,insanı zıp zıp zıplatan bir melodisi olmakla beraber bir süre sonra sıkılacağımı düşünüyorum ama ihtimal de veremiyorum.Bir kararsızım bu şarkı ile ilgili anlayacağınız

Bir daha dinledim de şimdi yok yok bıkmam mümkün değil 😀

8. Major Minus   Albümde en sevdiğim ve seveceğim şarkı kesinlikle bu olacak.Dinleyin hak vereceksiniz sizde

9.U.F.O   Buralar şimdilik dutluk ama albüm çıksın hepsi paylaşılacak.Merak etmeyiniz

10.Princess of China  Bizimkilerin bir anda prensesi olmuş Rihanna ile yapılan düet kendisi.Çok merak ediliyor nasıl olacak deniliyordu.Şarkıyı çok çok sevmemle birlikte sanki Coldplay’in şarkısı değil de Rihanna’nın şarkısı Coldplay düete gelmiş gibi olmuş.

 Up İn The FlamesA Hopeful Transmission,Don’t Let İt Break Your Heart ve Up With The Birds ise albümümüzün diğer parçası.Albüme alınmayan sadece bir single olarak kalmış Moving to Mars var bir de ki en sevdiğim ,beğendiğim parça oldu.Chris’in sesine mi hayran olsam,müziğin derinden derinden gelip sonra yükselmesine mi,sözlerine mi karar veremiyorum.

Bir acelenin galaksi rehberini okudunuz.Şarkılarla ilgili izlenimlerinizi çok merak etmekle beraber “bu yarım yamalak postu bize neden okutuyorsun, diğer şarkılar nerde ulan egosantrik ” laflarınıza da hak vermiyor değilim ama Coldplay hanımlar beyler yahu.Esen kalınız.

