Scent Of A Woman

Farkettim ki uzun zamandır deli gibi kdrama bitirmeme rağmen dizileri  anlatmıyorum,anlatmadıkça unutuyorum,unuttukça üzülüyorum,üzüldükçe de işte diye uzar gider bu denklem.En son bitirdiğim Scent Of A Woman’ı unutmadan anlatayım dedim.Canım ciğerim Lee Dong Wook’un ayağının tozuyla gelip çektiği diziyi koşarak izlemezsem olmazdı.Yağmur demedim,çamur demedim,Korece demedim,İngilizce demedim diziyi sonunda bitirdim.Diziyi bitirdiğim için baba gibi spoiler veriyor olabilirim ona göre attention please!

Klasik olarak hikayemizden bir kuple içeren yazıyı yazmalıyım.İzleyenler ve tekrar izlemek isteyenler için hatırlatma olsun.Lee Yon Jae (Kim Sun-Ah) bekar,30lu yaşların ortasında,hayatta çok büyük başarılar yakalayamamış,kim ne derse eyvallah demiş,afedersiniz hayatı boyunca eşekler gibi çalışmış bir hanım.Esas oğlumuz Kang Ji Wook (Lee Dong Wook) ise yakışıklı mı yakışıklı,zengin mi zengin,efendi mi efendi Yon Jae’nin çalıştığı şirketin patronu.Bir de onun arabası var güzel mi güzel demeden edemeyeceğim.Yon Jae patronu ilk gördüğünde vurulmuştur ama bizim patron bunun pek farkında değildir .Neyse efendim bu arada hanım kızımız(Kim Sun-Ah’a da hanım kız biraz egzantrik kaçıyor ya neyse) kaza geçirmesi sebebiyle hastanelere düşer orda da çocukluk arkadaşı boklu göt deyip durduğu benim kanımın hemen kaynadığı  Chae Eun Suk(Uhm Ki Joon) ile karşılaşır ve zalim kader ağlarını örmektedir,ve Yon Jae kanser olduğunu öğrenir.”Satmışım bu dünyanın anasını,başlarım işinden deyip işinden” istifa etmiştir ve son günlerinde zevk-i sefa’yı tatma peşindedir.He bir de unutmadan geçmeyeyim seveyim mi haline üzüleyim mi şeklinde takıldığım korkunç nişanlı Im Se Kyung (Seo Hyo Rim) vardı,o kötüydü.”Lee Yon Jae’den nefret ediyorum nihahaha” naraları atıyordu.

Yon Jae son aylarını en iyi şekilde geçirebilmek için 20 adetlik  dilekler serisi yazılı bir defterle dolanır ve hayatı boyunca yapamadığı tatile çıkmaya karar verir ama kader durmadan çalışıyordur bizim patronda ordadır şansa.Yon Jae’nin patrona yanık olması onu bir takım hile hurda işine sokar ve ikisi tanışır.Bütün sokakları beraber gezerler,eğlenirler,maceradan maceraya koşarlar.Bu bizim zengin,yakışıklı ama parasını nasıl yiyeceğinden bir haber patron bir anda ‘evreka’ olur , hayatının tadını çıkarmadığını düşünür ve bu hanımdan çok etkilenir.İşin içine gargamel kılıklı korkunç nişanlı girince işin rengi değişecektir,birbirlerini yanlış anlayarak ayrı düşeceklerdir ama geçmiş olsun bizim yakışıklı patron da kıza aşık.


Aşık olmasına aşık da kızın kanser olduğu gerçeğini öğrenince dizi klişesi geregince bir takım ayrılma,barışma,ağlama,sızlanma,kızın kapısına kadar gidip geri dönme,erkeğin kapısına gidip ışıklara bakıp bakıp iç geçirme faslından sonra Yon Jae’nin olanca kendinden soğutma çabalarına rağmen bizim esaslı patron “seni seviyorum” dedi ama Yon Jae çocuğu öylece bırakıp gitmesin mi.Ulan Yon Jae patrona yapılan yamuk bize yapılmıştır,ayağını denk al

Fedakar patronun kız yüzünden başına bir halel gelmesi sebebiyle de birbirleri olmadan mesut olamayacaklarını anlıyorlar sonunda ve bizi daha fazla türk filmi klişeleri ile başbaşa bırakmıyorlar.Hem zaten Yon Jae’nin şurda kaç günü var ki hiç bunları kendine dert etmeye değer mi yani.Mis gibi patron seni seviyorum diyor pehey

Yukarıda da belirttiğim gibi kanımın hemen ısındığı doktor boklu göt(koskoca doktora ne diyorum ben) pardon Eun Seuk ise tahmin edeceğiniz üzere esas kıza aşıktır. Kendisi nemrutlar kralı  dizide de bir krallığı vardı kendilerinin ama hatırlayamadım bu ismi verdim.Hastalarına çatır çatır ölecen uleyyn,bir ayın kaldı şeklinde açıklamalar yaparak gerilimli bir hava estirmeye neden olan bir onkolog.Yon Jae’nin de doktoru kendileri ve çocukluktan beri kızımıza ağğşık.

Kız için arabayla kaza yapma,yaralanma,babaya karşı gelme,istifa etme gibi süper kahramanlıklar yapması yetmiyormuş gibi bir de topluma hizmet veren temiz bir vatandaş oldu sayesinde.Çocukların altını bile değiştirdi.Her eve lazımsın patron.

Tango sahnesi olmadan bu diziyi anlatmak büyük ayıp olur.Yon Jae’nin ölmeden önce yapmak istedikleri top 20’ye sanırım 5.sıradan giriş yapan tango öğrenmek için kursa gidilir tabi bizim patron ortayı boş bırakır mı.O da gider sevdiceğinin peşinden derslere.Ve artık hayallerini sevdiceği ile tango yaptığı zamanlar süsleyecektir.Bu sahne hayal ürünüdür yani.Diğer tango sahnesini izlemek lazım aşırı spoiler içerdiğim için o sahneleri rahat bırakıyorum.

Bastırdığım tüm fan girl duygularımı ortaya çıkaran Dong Wook’a Allah seni ıslah etsin demekten başka hiçbir şey gelmiyor şu an elimden.Bu nasıl hediye yahu.Biri bana böyle hediye verse kırk yıl kölesi olurum.No Dong Wook,No fan girllük de diyorum aynı zamanda ama boş yere konuşuyorum biliyorum dostlar.


 

Lee Dong Wook var dediler geldik diyerek izlediğim diziye eleştirilerim de olacak.Yine son yapamamışsınız babam ya bunu gidip incelemek istiyorum altında nasıl bir durum yatıyor bunun.Senaryo yazamıyorsunuz desek biz neden bu dizileri deli gibi izliyoruz o zaman. Öyle bir sonla bitirelim ki bunlar mort olsun çabasındaysanız artık sabrımız taşıyor,dayak yemeniz yakındır o kadar kdrama fanı var.Bir toplansak alimallah.Bir de şu Jeju adasını ezber ettim artık bir ara verseniz .Yine tanıtın,sevdirin bize de bir kaç dizide olmasa özlesek falan nasıl olur.Ben iyice isyan bayraklarını çekmeden postu bitireyim çingularım.Esen kalınız

Not:Gifleri ve fotoğrafları kendim yapmadım,tumblr’dan aldım.Arz ederim

 

