İzlediğim dizilerden aklımda kalanlar(bir mimdir,iki mimdir)

Sevgili  şizomizo sağolsun varolsun çingum beni mimlemiş.Ama konu çok geniş,bende de fil hafızası olduğu için neyi yazsam hangi sahneyi koysam diye düşünmekten uzun zamandır erteliyordum ama gün bugündür diyerek davrandım klavyeme.Hem üşengeçlik edip yazmadığım dizilerden de bahsetmiş olurum diye düşündüm.Biraz romantik bir post olacak galiba,haberiniz olsun.

1.Boys Over Flowers


Hay maşallah baban Bruce Lee miydi be

Romantik post yazacağım diyip içine Bruce Lee kaçmış Geum Jan Di’yi koymam da büyük çelişki oldu ama bu tekme olmayaydı bu Jun Pyo safı kıza nasıl aşık olacaktı.Dayak cennetten çıkma diye boşuna dememiş dedelerimiz, nineleremiz.Bu F4 kim oluyo la yok mu bunlara hadlerini bildirecek biri.Çıksın ağzını kırsın biri diyordum ki tam Jan Di’yi kalktım ayakta alkışladım tekmesinden sonra.Ahaha Jun Pyo’nun tekme sonrası yüzü gözümün önünden hiç gitmiyor.

 Bu romantik Jun Pyo’nun yaptığı jest tabi her genç kız gibi beni de etkiledi.Aman yok çok saçma,aman nesinden etkilenecekmişim artizliklerine hiç giremeyeceğim de kızın odunluğu sağolsun saç baş yoldurttu bizlere.Oğlan kalbimi sana verdim,al gönlüm senindir diyor kız da tık yok.Tatillere de götürdü çocuk bunu bir de kız nemrudun kızın mübarek.Neyse sinirlenmeyeyim en iyisi

2.Secret Garden

Tabi herkesin favorisi olan dizi benim de favorilerimden biri ve unutamadığım zibilyon tane sahnesi var hangilerini seçsem diye uzun kafa yormalarım sonucu kapuçino sahnesine oscarımı verdim.

Gil Ra İm sakin sakin kapuçinosunu yudumlarken bizim Kim Jo Won harika eşofmanlarından birini giymiş.Kafasını dinlemeye çalışan Ra İm’in yanına sokulup rahatsız etmeyi başarmıştır.Kızcağız kapuçinosunu yudumlar ve kapuçinonun telvesi mi denir artık köpüğü mü denir,doğru kelimeyi bulamadım şimdi dudaklarının üstünde kalıverir.Hay allah peçete de yoktur ortalıklarda.Kız tam eli ile silecek iken Jo Won atılır ‘ay ne iğrenç,ne pis kızsın be dur ben temizleyeyim bari.Yapcak bişiy yok’ diyip yapışır kızın dudağına.Çakalın da işine geldi tabi.Biz dizi izleyicilerinin de dimağlarına böylece yer etti.

Burda da kızdan ayrılmayacağım diye peşinde koşarken bir o eksikmiş gibi figuranlık yapmaktadır.Savaş sahnesi çekilir ve kılıç darbesi alan Jo Won’un pek tabi yere düşmesi gerekmektedir ama ahaha bizim süslü kokona üstüm pislenir diye gider bir adamın üzerine uzanır.En çok güldüğüm sahnelerden biriydi.Bir de adama kızıyor  ne yapıyorsun la diye.

Asansör sahnesinden bahsetmezsem çatlarım.Çünkü adam orda can cekişirken ben gideceğim sandım.O nasıl bir rol yeteneğidir Hyun Bincim tamam ben inandım.Yeter artık adam gidiyor yahu bir el atın dedim resmen.Asansör korkusu olan Jo Wonumuz kız yüzünden asansörde kalmasın mı.Zaten ne geldiyse hep bu kıza sevdası yüzünden geldi.Sonrasında panik atak geçirerek yüreklerimizi ağzımıza getirdi sağolasıca.

3.Coffee Prince

Geldik benim en sevdiğim diziye.Bu diziyi ben nedense bir başka sevdim yahu.Çok sıcak,çok samimiydi.Oyuncuları ki özellikle sevgili Gong Yoo rol yapmıyordu da gerçekten Han Kyul’du.Beni o kadar inandırdı yani.Aklında ne kaldı derseniz neyini unuttum ki demek geliyor ama aralarından seçim yapmam gerekiyor malesef.


Mesela bu hayale bayılmıştım ben.Hayalde kalmamasını sonu böyle birşeylere bağlamalarını isterdim ama Kore dizisi izlemenin acı gerçeği dizi bitirmek nasıl olur konusundaki kanayan yaramız bir kez daha kendini gösterdi malesef.Hangi çingum demişti yahu hatırlamıyorum ama kendisine burdan sevgilerimi,saygılarımı yolluyorum.Bunları pek kıymetli Jeju adalarına götürüp döve döve son yazmayı öğretmek lazım hakikaten.Üstün çekik teknolojisini buna el atsın siz dizileri getirin 16.bölüme kadar mis gibi ama arapsaçı son 10 dakikada çözülsün.Oğlum siz Korelisiniz,zeka küpü adamlarınız var az geniş düşünsenize.Ay ne içimi gam bağlamış döktüm rahatladım.Konuya dönecek olursak Han Kyul kuzeninin nişanlısı için gelinlik bakarken sevdiceğini içinde hayal etme girişimlerinde bulunarak bize Ah keşke be Han Kyulum dedirtmiştir.

Diğer bir sahnede de çiftimiz gördüğünüz gibi sevgi yumaklığına soyunmuş.Yahu bu Gong Yoo’nun seri üretimine geçseler ya.Baya rahat ederiz aslında.Herkese versinler bir tane.Bu ne sevgi ah bu ne ızdırap diyorum kendisine ama La Fea’dan korkuyorum ben.Orjinalini ona veririz biz kopyalara fit oluruz.Kızmasın çingum.


Burda kızın hala erkek olduğunu sanan saf esas oğlanımız eeh yeter be başlarım böyle aşkın ızdırabına diyerek aşkına sahip çıkar.Yani sahip çıktığını düşünür.Kız ya da erkek olman önemli değil hatta alien bile olsan sana razıyım diyor.E daha ne desin.Üstün çekik teknolojisi gelin düşünün.Dikkate alın beni.Kemal Sunal’ın filminde tee Japonyalardan arkadaşı robot gönderiyordu sizin neyiniz eksik.Kore’nin gururu kurtulur bi yerde.Gün Japondan intikam günüdür,davranın ajussiler,ahjummalar,noonalar,oppalar.Biraz daha gaza getirsem savaş çıkarttıracağım.Savaşa karşıyız tabi yaşasın barış ama düşünün derim ben.


4.Personal Taste

En baştan söyleyim hiç sevmedim ben bu diziyi.Lee Min Ho Bof’tan sonra neler etmiş,büyümüş mü bizim oğlan diye baktım ama zor bitirdim.Başroldeki kız çok güzeldi ama Min Ho’nun yanında biraz yaşlıca kalmış gibi geldi bana.Min Ho ‘da sanki zorla oynuyordu dizide.Öyle bir bıkkınlık aldım ben kendisinden.Bir Min Ho’nun arkadaşı amcayı sevdim.Adam biri kendisine gay desin diye bekliyordu galiba ki gay gibi davranmaya başladı hemen.Kızın arkadaşı ile çok güzel kaynaştılar.Sonunda dedim bunların da arasında bişiler olur ama kısmet değilmiş mutluluk.Dizide sayelerinde bir kaç kere gülebildim.

Yıllarca aklımda Mario’da haklarım bitince,araba yarışlarında arabam duvara toslayınca görmem sebebiyle kalan game over’ın kötü imajı birden gözümden silindi bu sahnede.Kızı sonunda tuttu kolundan eski sevgilisinin yükünden kurtardı bir de üstüne  aşkını itiraf ederek bizleri memnun etti Min Ho beyler.Burda adı neydi onu bile hatırlamıyorum ben.

5.My Name Is Kim Sam Soon

Secret Garden’dan sonra tavan yapan Hyun Bin fanlığım sonucu buldum bu diziyi izledim.Yaptıkları pastalara afedersiniz dibim düştü.Gözümün önünden yağ reklamlarında yukarı uçan börekler gibi   pastalar uçtu böyle seraplar gördüm sayelerinde.

Kızın evine gidip annesi ile tanıştıktan sonra karaokeye gitti bunlar.Adet midir artık nasıl adetse artık.Anne şarkı söylüyor harika bir sesle! arkada da Sam Soon ile Jin Heon deli gibi dans ediyor.Ne koptum ben bu sahnede.Ne oluyor la yoksa hippiler yeniden geri mi dönüyor diye düşündüm.Bu nasıl dans etmedir Hyun Bincim ahahaha.

Dizide hanımların arasında yaptıkları çok çok değerli tespitlerle mimi kapatıyorum efendim.Esen kalınız.Saygılar sevgiler dilerken and the mim goes to Winpohu ve Makinosev.Makinosev zaten yazacaktı biliyorum ama çingumu resmi olarak mime davet etmek istedim.Herkes hayat dersini alsın artık ben tespiti ortaya koydum çingular 😀

Nice men are ugly.
Handsome men are not nice.
Handsome and nice men are married.
Handsome, nice and unmarried men are useless.
Handsome, nice, unmarried and rich men are not interested in us.
Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us are players .
Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us and faithful are homosexuals.
Handsome, nice, unmarried, rich men who are interested in us, faithful, straight and who would not lose interest in us even if we made the first move… those men must have problems!”

