Blogger N’lerini Seçiyor!!!

Yeni bloggerdır alışma sürecinde dememişler beni de listelerine almışlar.sağolsun çingular ilk mimi yazma şerefine nail oluyorum da bakalım listeyi nasıl dolduracağım bir elin parmaklarını geçmez benim takip ettiğim bloglar.Hele bir başlayalım gerisi gelir.Blogger Oscarlarımız bakalım kimlere gidecek.Önce kurallar gelsin

Kurallar

Yazının başlığı “Blogger N’lerini seçiyor!” şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bir seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz.

Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.

Yazıda adı geçen herkes mimlenmiş oluyor. Mim tarzı olan bu olayın sonunda en’leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın.

En iyi tasarıma sahip blogger:Bunu sevdim Sayfasına gizli gizli girip bakıyorum üstteki banner’a çok eğleniyorum.Yeni keşfettim kendisini de hem de F1ci çingulardanmış

En güncel blogger:Hikaruivy Yazı makinesi gibi mübarek her gün bir bilgiyle aydınlatıyor bizi,sağolsun.

En çok özlenen blogger:Kore delisi hain wordpress’in oyunlarına kuban gitti.Ne güzel okuyup faideleniyordum ben.En yakın zamanda dönmesi ümidiyle

En eğlendiren blogger:Hikaruivy,Makinosev Sevgili çingularım gecenin köründe yüksek volümle gülmeme sebep oluyor,insanlar bundan endişeli.Winpohu sen de eğlenceli bloggerımsın da kok’a iltimas geçiyorlar denmesin 😀

En çok ziyaretçi gönderen:Winpohu En yüksek mertebeli çingün sağolsun,beni asla yalnız bırakmadı,bırakmaz.

En çok yorum yapan:Makinosev,winpohu sağolsunlar varolsunlar

En oppacı:La Fea Gong Yoo ya benim ya kara toprağın dediğine göre en layık kişidir.Varolsun 😀

En öğretmen :My Destiny Sayesinde photoshop’un kurdu olduk.

En egzantrik:Seuldan İstanbul’a aslında kendisi baya baya eğlendiriyor da yabancı egzantriktir kabilinden buraya aldım.

En çok gezen blogger:Asya notları isim herşeyi açıklıyor.Gurbetteki neferlerimizden.

En özetçi:Winpohu bizim.ama çok güzel özetler verir filmin en can alıcı noktalarını spoilersiz anlatır size.sizde duramazsınız anlattığını izlemeden

En modacı:Aslı bileklikler,kılıflar,olsen kardeşler derken girdim inceledim gördüm ki iş var bu hanımda.

Yeni başlayan bloggerdan bu kadar daha çok bloggerla tanışayım.Daha çok kategori sunacağım.Teşekkürler mimleyen çingular.

