Boys over flowers (kkotboda namja) Kore dünyasına giriş

Evet en sonunda uzakdoğu dünyasına en yüksek mertebedeli çingum winpohu’nun dürtüklemeleriyle ben de girmiş bulunmaktayım.Burdan kendisine selam çakarım,iyi ki de zorlamış.Büyük bir önyargı ile girdiğim bu çekik dünyasına öldüm.bittim,bayıldım.Winpohu’nun tavsiyesi ile boys over flowers’a başladım.Naçizane bir yazı da ben yazayım dedim diziyle ilgili.Yalnız bu korelilerin isimlerine alışamadım ben.İsimleri bir türlü aklıma tutamıyorum o yüzünden wikipedia’dan yardım aldım.

Dizimiz fakir kızımız Geum Jan Di’nin okula yanlışlıkla gelmesiyle ve bu 4 zengin yakışıklı veledin kırmızı kart verdiği çocuğu kurtarmasıyla değişir.Kırmızı kart hikayesi nedir diyenler olabilir tabi.Bu 4 zengin velet baktılar ki birini sevmiyorlar,gözlerine çok batıyor hemen o kişinin dolabına bir kırmızı kartı yapıştırıp hayatı zindan ediyorlar zavallıya.Okul da aynı zamanda F4 yakışıklılarından biri olan Gu Jun Pyo’nun dedesi tarafından kurulmuş,kolay kolay kimsenin giremeyeceği ayrıcalıklı veletlerin eğitim yuvası.Kırmızı kart gören çocuğu kurtarması ile ülke çapında hero ilan edilen Geum Jan Di sus payı olarak okula alınıyor ve olaylar bundan sonra hız kesmeden devam ediyor.Kızımızın amacı sessiz sakin,kimsenin gözüne batmadan okulu bitirmek  ama ne mümkün.Bir gün en yakın arkadaşının F4 yakışıklısı Gu Jun Pyo’nun üstüne dondurmasını dökmesiyle işler çığrından çıkar.Haksızlığa dayanamayan kızımız F4’e karşı gelen ilk insan olarak tarih sayfasında yerini alır ve liderimiz ve çaktırmasalar da diğerleri de bundan çok etkilenir.Ama bu onların Geum Jan Di’ye kırmızı kart vermelerine engel olmuyor tabiki.Bütün okulun saldırılarından kurtulamıyor zavallı ama kolay kolay pes edecek bir kız değil fakir ama gururlu bir kızcağız anlayacağınız.Gerçi bazı yerlerde kıza uyuz oldum ama genel anlamıyla role yakışmıştı.F4’ün binbir türlü baskısı,yıldırması,yumurtası,unu kıza fayda etmiyor F4’e ağzına ne gelirse söylemek için ultra lüks odalarında F4’ü ziyaret ediyor.Bu yakışıklarının bir de kendilerine özel odaları,sınıfları falan var.(millet yaşıyor valla)Kızın bu halleri liderimiz Gu Jun Pyo’nun pek hoşuna gidiyor da çaktırmıyor kerata ama uçan tekmeyi yiyince bi kendine geliyor.Bir yandan ikili arasında ilişkiler yumağı sürerken F4’ün bir diğer üyesi Yoo Jin Hoo’da kızımıza çoktan tutulmuş buluyor kendini.Yalnız ben hiç sevmedim bu oğlanı.Süper kahraman havaları,sürekli bi yerlerden belirlemeler,rol yapamamalar falan deli oldum.Bir de birisi buna sen çok güzel gülüyorsun falan demiş herhalde ki rol kesmedi her halta güldü,ifrit oldum.Diğer F4 kahramanlarımızdan bahsetmezsek ayıp olur şimdi.Gu Jun Pyo’dan sonraki favorim bence onun gülüşü daha güzeldi So Ji Yung.Bir de Geum Jan Di’nin arkadaşı Chu Ga Eul ile bir türlü olduramadıkları aşklarına bayıldım.Artık kafayı yemek üzereydim yani.’Tamam,bu sefer kesin bitti bu iş’ derken çocuğun içinden dram çıktı,yedi bitirdi beni.Diğer bir yakışıklımız Song Woo Bin bence hikayesi çok havada kaldı ama ben ona da bittim.(harika ingilizce konuşuyordu.’oo bro’diyişine bittim)

Burda büyük bir paragrafı Gu Jun Pyo için açmak istedim.Arkadaş o nasıl bir aşktır,ciğerim dağlandı vallahi.Onun yüzünden dizi bitmesin diye gıdım gıdım izledim.En başlarda deli oldum bu F4’e.Geum Jan Di az bile yapıyor diye düşündüm.Bu kendine güvenli,havalı tipin ardında çocukça seven melek bir adam olduğunu nerden bilirdim ben.O kadar sevdim ki herkese Gu Jun Pyo verseler de alsak diye düşünmeden edemedim hala da edemiyorum ya neyse.Geum Jan Di’nin ailesine kalmaya gitmeler,turşu kurmalar,hamama gitmeler falan bayıldım.Ancak dizilerde,filmlerde bulabileceğimiz aşkına sonuna kadar sahip çıkan karakterimizin başına gelmeyen kalmadı türlü klişeler gördük ama eööh demeden izlediğim güzel dizilerden biriydi.Hepimize bir Gu Jun Pyo dileklerimle.

