‘Ben star olacağım,efsane olacağım’

İlk yazımın konusu afilli olsun ne yazsam acaba derken aklıma rock müziğin über alles’i freddie geldi.Gerçi bir blog açarsam ne yazarım diye baya bi düşünmüştüm ama blog açma cesareti henüz geldi 😀 Neyse efem konumuza dönecek olursak kendi tabiriyle dişlekliği dışında kusursuz olan bu adamla tanışıklığımız uzun zaman öncesine dayanmıyor ancak beni öylesine etkiledi ki bir dönem kendisi dışında hiç kimsenin yüzüne bakmadım.Bu yağız  delikanlıdan çıkan kadife sese(baritonmuş efem ses şeysi) mi şaşırsam,adamın kökenlerinin farklılığına mı(ırkçı değilim etnik kökenler hep ilgimi çekmiştir yanlış anlaşılma olmasın:D) sahnede ki performansı ile gerçekten devleşmesine mi karar veremedim,verirsem herkese duyurma planları yapıyorum=D.Queen grubunu anmadan geçersem ayıp etmiş olurum.Bu grup aslında freddie’nin hayran olduğu müzisyenleri tavlayarak ‘gelin abi queen diye bir grup kuralım,on numara iş yaparız’ demesiyle kurulmuştur.(koskoca grubu ne hale soktun diyenleriniz olabilir,olsun:D) İlk dinlediğim şarkıları ve de asla vazgeçemeyeceğim ‘bohemian rapsody’ olmuştur ki bismillah denen kısımda ufak çaplı bir şok atlatmıştım.Bir anda başka bir mecraya geçtim diye düşünmüştüm.Bir de’we are the champions’ vardır ki dünya şampiyonlarının ki özellikle aklıma uefa maçlarını getirir,sanırım dünyada kulağına çalınmamış olan yoktur.’We will rock you ‘ile asiliğin doruklarında gezerken annemin ‘ne ayaksın kızım sen’ bakışları ile müzik ciuvv olmuştur ama olur o kadar.’Show must go on.somebody to love,nevermore,white queen şimdi bir çırpıda aklıma gelenler.Tabi bu efsaneyi bunlarla sınırlandırmak doğru olmaz.Eğer hala bu tanrısal yeteneği tanımıyorsanız tavsiyem live performanslarını izleyin. Sahnedeki duruşu,tavırları ile bir rock star’dan da ötedir freddie sanki bütün dünyayı sırtlanabilecekmişsiniz ya da dünyada yapamayacağınız şey yokmuş gibi hissettirir(asi bir anıma da denk gelmiş olabilir tabi).Bu efsanenin etkilemediği adam yokmuş meğersem george micheal,kurt cobain,the killers,iron maiden,micheal jackson!,radiohead,tabi adını bir queen şarkısı radio ga ga ‘dan alan lady gaga,gun’s and roses ve daha niceleri. Bütün bu harikalıkların yanında micheal jackson ile olan dostlukları ve söyledikleri şarkılarını öğrendikten sonra sevgi seli yaşamadım dersem yalan olur.Velhasıl kelam ne söylesek yetmeyecek bu adamı sahnede kanlı canlı izleyemediğime yanarım ve dünyaya verdikleri için de teşekkürlerimi sunarım.

